رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی گفت: هيئت تجاري و بازرگاني ايران با محوريت اين استان در خرداد ماه سال جاري با ارمنستان اعزام مي شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،محمد صمدي عنوان كرد: بنا به دعوت اتاق بازرگاني كشور ارمنستان، يك هيئت تجاري و بازرگاني از كشور ايران با محوريت خراسان شمالي در خرداد ماه سال جاري به اين كشور اعزام مي شود.

وي هدف از اين اعزام را گسترش مبادلات تجاری دو طرفه ذكر كرد و افزود: اين هيئت تجاري شامل 30 بازرگان و تاجر از خراسان شمالي و ديگر استان هاي كشور خواهد بود كه به مدت يك هفته از مراكز توليدي و صنعتي ارمنستان در ايروان و ديگر شهرهاي اين كشور بازديد خواهند كرد.

صمدي اضافه كرد: اعضای هیئت تجاری و بازرگانی ايران با محوريت خراسان شمالي در زمینه های مصالح ساختمانی، صنایع پلاستیکی، صنایع غذایی، محصولات کشاورزی و ... به ارمنستان اعزام می شوند.

به گفته وي انجام مذاکره با مسئولان تجاری و بازرگانی ارمنستان، بازدید از مراکز تولیدی و صنعتی و آشنایی با قابلیت‌ها و پتانسیل‌های تولیدی و تجاری اين كشور و بازاريابي و فروش کالاهاي مورد نياز ارمنستان از جمله اهداف اعزام اين هيئت تجاري است.

صمدي با اشاره به اينكه نام نويسي تجار براي سفر به ارمنستان آغاز شده است، تصريح كرد: تجار و بازرگانان مي توانند براي قرار گرفتن در شمار هيئت تجاري ايران به منظور اعزام به ارمنستان نامنويسي كنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی در پايان گفت: اين مركز در سال گذشته در مجموع چهار هیئت تجاری را به خارج از کشور اعزام و دو هیئت تجاری نیز از کشورهای تاجیکستان و پاکستان پذیرش کرد./ک

برچسب ها: تجاری ، ارمنستان ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.