قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

متاسفم که زمان را برای حل مسئله خانه سینما تلف می کنیم / بازگشايي اين صنف در دولت دهم حتمي نيست

متاسفم که به دلیل ناتوانی در حل مسئله بازگشایی خانه سینما تا این حد زمان تلف می کنیم.

اصغر پور محمدی، قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفتگو اختصاصی با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص روند بازگشایی خانه سینما گفت: طبق صحبت های وزیر ارشاد برخی از اعضا هیئت حل مسله خانه سینما بودند به توافق نرسیدند و هنوز برای تصویب، اساسنامه ای را به ارشاد ارائه ندادند.
وی ادامه داد: با توجه به این جریانات به نظر می رسد که بازگشایی خانه سینما به این دولت نرسد و این اتفاق به اختلافات جزئی و یا عمیق میان اعضا برمی گردد .
پور محمدی با ابراز تاسف عنوان کرد: متاسفم که چرا ما برای یک صنف و یا مسئله ای تا این حد وقت می گذاریم و ناتوان در حل مسائل آن هستیم.
وی در خصوص عموان جدید خانه سینما نیز اظهار داشت: شاید عنوان خانه سینما جمعوری اسلامی طرحی باشد برای کسانی که ادعایی در خارج از کشور بر این صنف دارند تفکیک شود.
در ادامه قائم مقام وزیر ارشاد در خصوص فعالیت های خود در حوزه قائم مقامی ابراز داشت: در این مدت به دنبال مسائلی همچون مسائل ارشاد با سایر ارگان ها، منشور فرهنگی و تبیین برنامه 5 سال آتی بودم تا افق معینی برای 5 سال آینده ترتیب بندی کنیم که تا الان پیشرفت خوبی در برخی از این برنامه ها داشتیم اما در برخی موارد نیز پیشرفت به سزایی نداشتیم.
پور محمدی در خصوص نحوه وزارت این دوره و ادامه فعایت خود در ارشاد خاطرنشان کرد: نسبت به دوره وزارت راضی نیستم و در مورد این موضوع که آیا در دوره بعدی خواهم بود هیچ چیزی معلوم نیست چراکه من کارمند تلویزیون و مامور ارشاد هستم. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار