مسئول کمیته برگزاری مراسمات سومین المپیاد قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بیان کرد: افتتاحیه سومین المپیاد قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و اختتامیه نیز در مسجد مقدس جمکران است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید قوام قاسمیان با بیان اینکه مراسم افتتاحیه سومین المپیاد قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم امروز برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این مراسم راس ساعت 18 و در شبستان امام خمینی ره حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می شود که سخنران این مراسم نیز امام جمعه شهر مقدس قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) خواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه در روز پنج شنبه و در مسجد مقدس جمکران، خاطر نشان کرد: در مراسم افتتاحیه سومین المپیاد قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دکتر شعاعی و گروه تواشیح بقیه الله، به قرائت قرآن و مدیحه سرایی خواهند پرداخت که در مراسم اختتامیه نیز سید جواد حسینی و نفرات برتر رشته قرائت، به قرائت قرآن کریم خواهند پرداخت.
مسئول کمیته برگزاری مراسمات سومین المپیاد قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان اینکه سخنران مراسم اختتامیه این المپیاد، نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه است، اعلام کرد: فردا نیز شاهد برگزاری مراسم غبارروبی آستانه مقدسه حضرت معصومه (س)از سوی دانشجویان علوم قرآنی خواهیم بود.
وی در پایان سخنان خود افزود: همزمان با برگزاری سومین المپیاد قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، شاهد برگزاری پنج محفل انس با قرآن کریم در مسجد مقدس جمکران، دانشگاه قم، دانشگاه آزاد اسلامی، مسجد انصار و لشکر 17 علی بن ابی طالب علیه السلام خواهیم بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.