استاندار کهگیلویه وبویراحمد با محکومیت حمله هوایی رژیم غاصب صهنویسیتی به برخی مراکز علمی و نظامی دمشق،گفت: محاسبات و ترفندهای غرب و اسرائیل در سوریه با شکت مواجه خواهد شد.

 دکتر سید ˈحسین صابریˈ روزسه شنبه در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج با بیان اینکه حمله هوایی اخیر اسرائیل به سوریه تبعات سنگینی را برای این رژیم نامشروع در پی خواهد داشت، افزود: این گونه ترفندها و حملات وحشیانه نقض آشکارحقوق بشر و بی اعتنایی به قواعد بین المللی است.
وی بیان کرد: حمله هوایی اسرائیل به دمشق یک برنامه از قبل طراحی شده از سوی آمریکا و ایادی استکبار بوده و اهداف دیگری را نیز در این ترفند دنبال می کردند.
دکتر صابری اظهار کرد: یکی از اهداف و استراتژی آمریکا و اسرائیل در این راستا محک زدن افکار عمومی دنیا به ویژه کشورهای حامی دولت و ملت مسلمان سوریه بوده است، افزود: به نظر می رسد پاسخ ارتش قدرتمند سوریه به حملات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی کوبنده خواهد بود.
این مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه وبویراحمد افزود:برخی تحلیل های کارشناسان حاکی از این است که حملات هوایی رژیم صهینویستی به سوریه به نوعی بستر سازی و فراهم کردن زمینه برای ورود و مداخله نظامی سایر کشورهای غربی بر علیه دمشق بوده است.
وی با انتقاد ازمدعیان و طرفداران دروغین حقوق بشر در محکومیت حملات وحشیانه رژیم جنایتکار اسرائیل به دمشق، گفت: بازگشت ثبات و امنیت درسوریه حق ملت و مردم مسلمان این کشور است.
وی با بیان اینکه دشمنان وغرب سقوط و سرنگونی سوریه و بشار اسد رییس جمهور این کشور را به گور خواهند برد، افزود: حفظ وحدت و وفاق میان مسلمانان مهمترین راه مقابله با هرنوع ترفند دشمن در منطقه است./س
برچسب ها: رژیم ، صهیونستی ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.