اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بناب با انتشار بیانیه‌ای اقدام اخیر وهابیت در خصوص هتک حرمت مرقد شریف صحابه پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در بیانیه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بناب که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر فارس در بناب قرار گرفته آمده است: متأسفانه جهان اسلام بار دیگر شاهد وقوع جنایتی تازه از سوی مزدوران و تروریست‌های تحت حمایت محور غربی، عربی و صهیونیستی شد که باعث رنجش خاطر هر انسان آزاده و معتقد به اصول اخلاقی می‌شود. جنایت نبش قبر صحابه گرانقدر پیامبر اسلام(ص) جناب حجر بن عدی(رض) نمایانگر خوی وحشیگری و ضدانسانی مدعیان سلفی‌گری است و چه کسی است که نداند این آیین مجعول ساخته و پرداخته دشمنان دیرین اسلام یعنی انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار است؟!

این بیانیه می‌افزاید: این اقدام به دور از مواضع انسانی، حکایت از نقشه دشمنان برای توطئه افکنی فرقه‌ای دارد که ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) آن را خطری بزرگ برای جهان اسلام توصیف کردند و آتش بیاران این معرکه را نیز خادم دشمنان اسلام دانستند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: آیا زمان آن نرسیده که وجدان‌های خفته جهان چشم خود را بر حقیقت حوادث جاری در سوریه باز کنند، آیا زمان آن نرسیده است که آمریکا و مرتجعین نفت خوار منطقه دست از تجهیز سگان قلاده بریده وهابی بردارند، آیا وقت اتحاد امت واحده اسلام بر مبنای هدف مشترکشان که همانا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است، نرسیده است.

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بناب در بیانیه خود ضمن محکوم کردن این فاجعه بر وحدت بیش از پیش خود با برادران اهل سنت تأکید کرده و آورده‌اند: به تروریست‌های خائن هشدار می‌دهیم که بیش از این ملعبه دست دشمنان نشوند که نتیجه این کار ضلالت دنیا و خسران آخرت است. از خداوند متعال نصرت و تأیید حافظان بقاع متبرک اهل بیت(سلام الله علیها) خصوصاً حرم‌های مقدس حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) را مسألت می‌کنیم./ج1

برچسب ها: اساتید ، صحابه ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.