معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل شركت شهرك های صنعتی و سازمان صنایع كوچك كشور گفت: واحدهای صنعتی در حال ساخت با پیشرفت 60 درصد و بالاتر می توانند از تسهیلات كم بهره این سازمان بهره مند شوند.

فخراله مولایی افزود: تقریبا تمامی صاحبان واحدهای با پیشرفت فیزیكی بیش از 60 درصد، از این تسهیلات این سازمان در سال گذشته بهره مند شدند.
وی، در زمینه تامین نقدینگی واحدهای صنعتی در كشور اظهار داشت: به جرات می توان گفت این سازمان سال گذشته به تمامی واحدهای متقاضی اعتبار، تسهیلات ارائه كرده است.
مولایی، با اشاره به اینكه 75 درصد از مشكلات صنایع كوچك و واحدهای صنعتی، مالی و تامین سرمایه در گردش است، تصریح كرد: اگر واحدهای صنعتی در زمان تاسیس از تخصص مشاوران صنعتی بهره مند شوند، بسیاری از مشكلات اساسی آنها حل می شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور، در زمینه وضعیت اختصاص بودجه به این سازمان، از افزایش بودجه این سازمان در سال گذشته نسبت به سال 90 خبر داد.
وی اظهار داشت: سال گذشته 20 هزار میلیارد ریال اعتبار به سازمان سازمان صنایع كوچك كشور اختصاص یافت كه با وجود افزایش بودجه نسبت به سال 90 به دلیل وجود تحریم ها، اعتبار تخصیصی به صنایع و قدرت خرید واحدها كاهش یافت. /س
برچسب ها: صنایع ، واحد ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.