فروشگاه آمازون علاوه بر موفقیت در بحث تجارت الکترونیک، توانست با ارائه کتاب خوان ها و تبلت های سری Kindle به مدت چند سال عنوان سازنده پرفروش ترین تبلت دنیا را به خود اختصاص دهد، به طوری که Kindle Fire 7 اینچی این شرکت با قیمت 199 دلار، تا قبل از ارائه Nexus7 گوگل پرفروش‌ترین تبلت جهان محسوب می شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  آمازون از جمله شرکت های به حساب می آید که با توجه به تولید تبلت، به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده است، بر اساس گفته های "ریچارد شیم" مدیر ارشد NPD Display Serach، آمازون در حال ساخت تبلتی 10 اینچی می باشد، که با هدف رقابت با بزرگانی مانند، iPad اپل و نکسوس 10 گوگل روانه بازار خواهد شد.


آمازون در چند سال گذشته شهرت زیادی را بدلیل فروش تبلت ها و کتابخوان های رده کیندل خود کسب کرده و به نظر می رسد از اعتماد به نفس کافی برای ساخت تبلتی بزرگتر از کیندل ۸.۹ برخوردار است.


بر اساس اطلاعاتی که شیم ارائه کرده است، کیندل فایر 10 اینچی از رزولوشن خیره کننده رتینا و چگالی تصویر بالاتر از iPad اپل پشتیبانی می کند، و همان طور که انتظار می رود، از قیمت پایین تری از رقبای خود برخوردار است.


هنوز اطلاعاتی دقیقی از قیمت، سخت افزار و زمان ارائه آن اعلام نشده است، اما انتظار می رود که آمازون در زمان معرفی این تبلت از محصولات 7 و 8.9 اینچی خود نیز رونمایی کند. محصولاتی که مطمئنا با استقبال کاربران مواجه خواهند شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار