وقایع اخیر جهان اسلام و تحرکات ددمنشانه و منفور دست نشاندگان نظام سلطه، ناظر به قدرتمندی و تفوق جریان حق و استیصال جبهه باطل در برابر آن است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در پي هتك حرمت به حجر بن عدي صحابي خاص پيامبر اكرم(ص) جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامي طي بيانيه‌اي اين اقدام غير اخلاقي را محكوم كرد.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

"اهانت به اماکن مقدس ، بیانگر درماندگی نظام سلطه در برابر جریان بزرگ بیداری اسلامی"

وقایع اخیر جهان اسلام و تحرکات ددمنشانه و منفور دست نشاندگان نظام سلطه، ناظر به قدرتمندی و تفوق جریان حق و استیصال جبهه باطل در برابر آن است.

رشد فزاینده بیداری اسلامی و درک درست و اقدامات موثر نخبگان جهان اسلام در راستای تقویت وحدت و همگرایی مسلمانان و توجه به اقتضائات جهان اسلام و بالندگی و پیشبرد اهداف مقدس بیداری اسلامی که نمود عینی آن در اجلاس علما و بیداری اسلامی تجلی یافت و حضور و هم اندیشی علمای تمامی مذاهب اسلامی در پایگاه و خاستگاه بیداری اسلامی عصر حاضر یعنی ایران اسلامی ضربه محکمی بر پیکر پوسیده صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی بود،‌که این عکس العمل ذلیلانه و سبعانه عناصر از خدا بی خبر وهابی و همراهان گمراهشان برای عبور از این شکست سنگین با طراحی صهیونیستی، آمریکایی برای انحراف مسلمانان از مسئله اصلی جهان اسلام "قدس شریف" و به منظور اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و بالا بردن هزینه (تشکیل امت واحده اسلامی ) و تقویت جبهه مقاومت اسلامی به اجرا درآمد.

این اقدام ننگین قلب میلیون‌ها مسلمان عاشق اسلام و پیامبر اعظم(ص) و یاران با وفا و صادق رسول خدا(ص) را جریحه دار و انسان‌های موحد از ادیان الهی و توحیدی را متاثر کرد.

کیست که نداند این اقدامات نفرت انگیز و خلاف انگیز و خلاف حقوق بشر با طراحی و حمایت مدعیان دفاع ا ز حقوق بشر و در راستای ایجاد تفرقه و نزاع میان مسلمانان به وقوع پیوست.

کیست که نداند حامی اصلی تروریست های وهابی و سلفی تکفیری سوریه که مدت‌هاست بر خلاف تمامی قواعد بین‌المللی رژیم قانونی سوریه را مورد هجمه قرار داده و خون هزاران بیگناه را بر زمین ریخته‌اند؟

صهیونیسم و آمریکای جنایتکار و کشورهای غربی پیرو آمریکا در جبهه ظلم و ستم جهانی یعنی نظام سلطه و حاکمان زبون و وابسته و جنایتکار برخی کشورها ی عربی و اسلامی هستند؟

جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی ضمن محکومیت این اقدام شنیع و غیر انسانی و تسلیت به امت اسلامی سراسر جهان اسلام به ویژه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مراجع عظام علمای جهان اسلام موارد زیر را متذکر می‌گردد:

1.چنان که رهبر معظم انقلاب در اجلاس علما و بیداری اسلامی متذکر گردیدند توطئه‌های نظام سلطه در قبال بیداری اسلامی ادامه داشته و یکی از مهمترین شیوه‌ها ایجاد شکاف و تفرقه و نزاع مذهبی در میان مسلمانان است. جبهه حماسه سازان این عمل زشت و اهانت آمیز را در راستای سیاست‌های خبیثانه نظام سطه و اجرای آن توسط گروه‌های منحرف و مزدور در این راستا ارزیابی نموده و جهان اسلام را به برخورد توام با وحدت و هم افزایی تمام مذاهب با این واقعه زشت فرا خوانده و وحدت و عکس‌العمل متناسب را زمینه ساز تبدیل تهدید به فرصت می‌داند.

2.ضمن تشکر از مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه به جهت عکس‌العمل فوری و مناسب اعلام می‌دارد، علمای جهان اسلام با درک درست از شرایط می‌توانند نقشی بی دلیل ایفا نموده و با محکومیت این اقدام و توطئه و شناسایی و معرفی کانون فتنه و اهانت، یعنی جهان سلطه زمینه اقدامات مشابه را با اثبات ناکارآمدی، اهانت برای ایجاد تفرقه و سد نموده و از تکرار ان جلوگیری کنند.

3.بار دیگر از مجامع بین‌المللی و کنفرانس‌ها و شوارهایی که در سطح بین‌الملل با نام اسلام و حقوق بشر شکل گرفته‌اند، بخصوص سازمان کنفرانس اسلامی می‌خواهیم با توجه به رسالت و نقشی که بر عهده بشر شکل گرفته‌اند زمینه احترام به مقدسات را در سراسر عالم و به خصوص جهان اسلام که سال‌هاست با پیروزی انقلاب اسلامی توسط دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین و بشریت مورد هجمه ناجوانمردانه قرار گرفته است را فراهم آورند.

در انتها ضمن محکومیت مجدد اقدام شنیع اهانت به مرقد مطهر حجر بن عدی در سوریه و جعفر طیار در اردن و تسلیت به امت اسلامی، وحدت و اتحاد و اقدامات هم افزای علما و امت اسلامی سراسر جهان اسلام در قبال این اهانت‌ها را ضروری دانسته و پیروزی نهایی را از آن مسلمانان بیدار جهان می‌دانیم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: یا ، یزبتن ، زبنتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار