معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به برنامه‌های دولت برای ایجاد شبکه ریلی در تمام کشور گفت: تاکنون خطوط ریلی 21 استان به هم متصل شده و 10 استان دیگر باقی‌مانده که دولت در صدد است با تامین اعتبارات لازم این امر مهم را به انجام برساند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ، محمدرضا رحیمی پیش از ظهر امروز ( دوشنبه) در جلسه بررسی پروژه راه‌آهن جنوب همدان با اشاره به برنامه‌های دولت برای ایجاد شبکه ریلی در تمام کشور گفت: تاکنون خطوط ریلی 21 استان به هم متصل شده و 10 استان دیگر باقی مانده که دولت در صدد است با تامین اعتبارات لازم این امر مهم را به انجام برساند.

رحیمی همچنین با تاکید بر اهتمام دولت برای اجرای طرح خط آهن مسیر کرمانشاه- خسروی و همدان- کرمانشاه خاطرنشان کرد: این امر نیز نیازمند اعتبارات ارزی و ریالی برای تامین ریل است که دولت این موضوع را پیگیری می‌کند.

در این جلسه علي نيكزاد وزیر راه و شهرسازی گزارشی از وضعیت راه‌آهن کشور و اقدامات انجام شده در دولت نهم و دهم در زمینه احداث خط آهن ارائه کرد و از آمادگی زیرساختهای لازم برای توسعه راه‌آهن در صورت تامین ریل خبر داد.

در این نشست همچنین راه‌های تامین اعتبارات لازم برای واردات ریل از کشورهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی نیز در این زمینه ارائه شد .
انتهاي پيام/

برچسب ها: رحیمی ، دولت ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار