مدير عامل يکي از شرکت سپرده گذاري گفت: طرح اتصال بازار سرمايه طرح دير بازده‌اي است که براي به نتيجه رسيدن نيازمند مدت زمان زيادي است.

سلطان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: شرکت‌هاي سپرده‌گذاري (csb) امکان انجام معاملات فراهم مي‌شود گفت: شرکت سپرده گذاري مرکزي به عنوان متولي مطالعات خود را از سال 88 آغاز و پروتکل ارتباطي را طراحي کرده است.

وي ادامه داد: ايجاد همايش و ارائه پنل‌هاي تخصصي را جايگزين روش‌هاي سنتي معاملات بورس کرديم.

مدير عامل يکي از شرکت‌هاي سپرده‌گذاري با بيان اينکه بحث اتصال بازار سرمايه طرح دير بازده‌اي است افزود: طرح اتصال بازار سرمايه براي رسيدن به نتيجه نيازمند صرف وقت زيادي است.

سلطان‌نژاد در ادامه تصريح کرد: در همايش بين‌المللي پيوند بازار سرمايه مهمان‌هاي از کشورهاي کره‌جنوبي، پاکستان حضور دارند و دستاوردهاي خود را با يکديگر به اشتراک مي‌گذارند.

وي در ادامه تصريح کرد: يک نمونه از کشورهاي اروپايي با متصل شدن csb هايشان و نمونه‌هاي ديگر از جنوب شرقي آسيا با قرار کردن لينک‌هايشان موجب مي‌شود کشورها با يکديگر اتحاد داشته باشد.

مدير عامل يکي از شرکت‌هاي سپرده‌گذاري در ادامه اظهار داشت: در صورت ارتباط کشورها با يکديگر تحريم‌هاي بي‌اثر مي‌شود و بازار سرمايه‌ها با يکديگر متصل مي‌شود.

وي در ادامه افزود: تا زمان برداشته شدن تحريم‌ها بايد شرايط را براي بازار سرمايه فراهم کنيم و اين شرايط را از کشور پاکستان آغاز ميِ‌کنيم.

سلطان‌نژاد در ادامه توضيح داد: طي 10 سال بر روي آمادگي و رفع مشکلات بازار سرمايه کار کردند و گروهي بدين منظور تمکين شد.

سلطان‌نژاد در ادامه توضيح داد: حاميان همايش مطالعاتي را انجام دادند که عبارت است از شرکت سپرده‌گذاري اندونزي نهاد تسويه و پاياپاي اندونزي و پاکستان، کره جنوبي نهاد تسويه پاياپاي ثبت سپرده گذاري آسيا و اقيانوسيه و شرکت سپرده گذاري ايران از جمله شرکت‌هاي ارائه دهنده مطلب است.

وي خاطر نشان کرد: کشورهاي از جمله عراق، ترکيه و ساير کشورها از جمله فعالان بازار سرمايه هستند که در نمايشگاه بورس شرکت مي‌کند./عب
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار