فرماندار بردسکن از احداث چند باب حمام بهداشتی در مناطق عشایری پر جمعیت این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد اسماعیل یعقوب‌ زاده در جمع عشایر طایفه طاهری این شهرستان که مدیرکل عشایر خراسان رضوی نیز حضور داشت به بررسی مسایل و مشکلات عشایر پرداخت.

وی در پی درخواست عشایر مبنی بر احداث حمام افزود: یکی از موارد بهداشتی در مناطق عشایری داشتن حمام بهداشتی است و این مهم را در یک سفر کاری با حضور جمعی از مسوولان و خیرین شهرستان اجرایی خواهیم کرد.

فرماندار بردسکن با بیان این‌ که عشایر ذخایر انقلاب هستند، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند در راستای رفع مسایل و مشکلات عشایر همت کنند.

وی همچنین از اعزام کارشناسان بهداشت و مبلغین برادر و خواهر برای پاسخ گویی به مسایل شرعی و احکام عشایر در آینده نزدیک به مناطق عشایری خبرداد.

یعقوب‌زاده به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: عشایر در حوزه اقتصادی عملاً حماسه اقتصادی را انجام می‌دهند و در حماسه سیاسی نیز با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات این مهم را به منصه ظهور خواهند رساند.

مهندس علی اکبر معمار زاده، مدیرکل عشایر خراسان رضوی هدف از سفر خود به مناطق عشایری بردسکن را در مرحله اول تجلیل از معلمین مناطق عشایری و رفع مسایل و مشکلات عشایر عزیز عنوان کرد.

وی در رابطه با تامین آب شرب مناطق عشایری و تامین علوفه دام در قالب طرح پرواربندی دام قول مساعد داد.

معمارزاده با بیان این‌که سال قبل فقط 20 درصد از اعتبارات این اداره کل تخصیص داده شد، افزود: یکی از مشکلات اداره کل عشایر بحث کمبود اعتبارات است که امید است از طریق اعتبارات ملی بتوانیم مشکل آب شرب مناطق عشایری شهرستان بردسکن را مرتفع کنیم.

مدیرکل عشایر خراسان رضوی به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: کار عشایر هم جهاد اقتصادی و هم حماسه اقتصادی است و در این دو بخش واقعاً نقش بسزایی در تامین امنیت غذایی کشور دارند.

وی به حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: الحمدالله عشایر در همه صحنه‌های انقلاب حضور فعالی دارند و در روز 24 خردادماه یکی از فعال‌ترین و بیشترین درصد مشارکت را در انتخابات خواهند داشت.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: بردسکن ، عشایر ، حمام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.