برخي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي صبح امروز با حضور در دفتر رياست دانشگاه با رئيس دانشگاه آزاد اسلامي ديدار و گفت وگو كردند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، دكتر فرهاد دانشجو در اين ديدار به ارائه گزارشي از فعاليتهاي آموزشي و پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي در طول چند ماه اخير پرداخت.
 
دكتر فرهاد دانشجو به اجراي آيين نامه نقل و انتقالات دانشجويي اشاره و تصريح كرد: این آیین نامه با هدف   بررسی و تصمیم گیری عادلانه در خصوص نقل و   انتقالات دانشجویی و موارد خاص مربوطه با ایجاد وحدت رویه و رعایت دقیق و کارشناسانه آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی مصوب مربوط به نقل و  انتقال دانشجویی و با رعایت صرفه و صلاح دانشگاه ، با حساسیت علمی و اسلامی   ابلاغ شده است .
 
وي با تأكيد بر اينكه اين آيين نامه مورد استقبال جمع كثيري از دانشجويان و خانواده هاي آنان قرار گرفته است، گفت:‌ اميدوارم با اجراي اين آيين نامه مشكلات فرهنگي، آموزشي و ... بسياري  از دانشجويان برطرف شود.
 
در ادامه اين ديدار نمايندگان مجلس شوراي اسلامي  با قدرداني از دكتر فرهاد دانشجو به جهت ابلاغ بخشنامه جديد نقل و انتقالات و افزايش سطح كيفيت و پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامي به ارائه راهكارهاي خود در زمينه هاي مختلف پرداختند.
 
گفتني است، موسي الرضا ثروتي نماينده مردم بجنورد، الياس طاهري نماينده مردم اقليد، دكتر جواد هروي نائب رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات و نماينده مردم قائنات، دكتر علي مروي نماينده مردم نيشابور و فيروزه، ناصر عاشوري نماينده مردم فومن و شفت،‌دكتر عبدالله زاده نماينده مردم طبس، حجت الاسلام والمسلمين سليمي نماينده مردم محلات و دكتر عبدالرضا بزرگ نژاد دبير نظارتي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، با دكتر فرهاد دانشجو ديدار و گفت وگو كردند.
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار