استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسلمانان در مقابل تعرض و هتك حرمت به مرقد حجر بن عدی از صحابه حضرت پيامبر اکرم (ص) و حضرت امام علی (ع) در سوریه، از سوی گروه های تكفیری سكوت نخواهند كرد.

علی اصغر عنابستانی افزود: هتك حرمت قبر مطهر حجر بن عدی از صحابه حضرت پيامبر اکرم (ص) و حضرت امام علی (ع) در سوریه، از سوی گروه های تكفیری، برای خشن و بی منطق نشان دادن نظام اسلام و تفرقه بین مذاهب اسلامی در حال انجام است.
وی اظهار داشت: جهان اسلام، نمونه بارز این اتفاقات را در مكه و عربستان و سوریه و اردن شاهد است و تفرقه افكنی و هتك حرمت با هیچ منطق بشری سازگار نیست.
عنابستانی تصریح كرد: در روزهای اخیر نیز، گروه های تروریستی در سوریه با حمایت برخی از كشورهای منطقه و غربی، دست به كشتار مردم بی گناه زده اند و مدعیان حقوق بشر در مقابل این فجایع ساكت نشسته اند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاكید كرد: این افراد، با بی حرمتی به مقدسات اسلامی، به حرم حجر بن عدی از صحابه حضرت پيامبر اکرم (ص) و حضرت امام علی (ع) در سوریه، حمله و به آن هتك حرمت كرده اند كه این عمل زشت، نفرت و انزجار مسلمانان از هتاكان را افزایش می دهد.
وی بر ضرورت اتحاد جهان اسلام تاكید كرد و گفت: این حركت های ضد بشری و ضد اسلامی گروه های تكفیری، نباید از سوی مسلمانان بدون پاسخ بماند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.