دبير کل و اعضاي مجمع متخصصين ايران با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني ديدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، صبح امروز دبير کل و اعضاي مجمع متخصصين ايران با آيت الله هاشمي رفسنجاني ديدار و گفتگو کردند.

در ابتداي اين ديدار تعدادي از اعضاي مجمع متخصصين دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود را با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام مطرح کردند و همچنين سخنرانان به نمايندگي از مجمع متخصصين از آيت‌الله هاشمي درخواست کردند تا کانديداي انتخابات رياست جمهوري يازدهم شوند.

بر پايه اين گزارش خسرو نصيري‌زاده دبير کل مجمع متخصصين ايران و کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به ضرورتها و الزامات کانديداتوري آيت‌الله هاشمي در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: از سال 42 تا 92 يک دوران 50 ساله است.

وي با بيان اينکه در اوايل انقلاب تعداد دانشجويان 175 نفر بود که امروز به بيش از 3 ميليون دانشجو مي‌رسد، گفت: مجموع 4 ميليون ايراني خارج از کشور با 6 ميليون متخصص دانش آموخته يک پتانسيل 9 ميليون نفري از متخصصين را فراهم مي‌کند و از امروز تا 59 سال آينده بايد گفتمان قالب توسعه مداري با رويکرد عدالت و پيشرفت باشد.

نصيري زاده تصريح کرد: جبهه متخصصين و دانشگاهيان بنا دارند تا در سپهر سياسي کشور پنجره جديدي را باز کنند که مؤلفه آن به رسميت شناختن اقليت در کنار اکثريت است.

دبير کل مجمع متخصصين ايران ادامه داد: تعامل سازنده با دنيا، توجه به سند چشم انداز و سياست هاي کلي نظام، ايجاد صدا و سيماي بخش خصوصي و ... از ضروريات ايران جديد است.

وي درباره رابطه با آمريکا گفت: در هيچ جاي سند چشم انداز و سياست‌هاي کلي نظام مانعي براي تعامل با دنيا البته به جز اسرائيل وجود ندارد و اگر آمريکا نيز از تخاصم خود بيرون بيايد مانعي براي تعامل با آنان وجود ندارد.

وي تأکيد کرد: زماني که آيت‌الله هاشمي رفسنجاني دولت را از ميرحسين موسوي تحويل گرفت نرخ رشد اقتصادي منفي 2/7 بود و زماني که آيت الله هاشمي دولت را به خاتمي تحويل داد نرخ رشد اقتصادي مثبت 12 بود.

نصيرزاده تصريح کرد: مهار تورم از الزامات ايران جديد است و بنده نيز به نمايندگي از مجمع متخصصين از آيت‌الله هاشمي استدعا داريم تا وارد عرصه انتخابات شوند و اگر ايشان بيايند بسياري از کانديداها به نفعشان کناره‌گيري مي کنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار