رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با حضور جمعی از مسئولان استان بوشهر یک هزار دستگاه کولرگازی تهیه شده از کمک های مردمی و منابع جمعیت هلال احمر را در میان زلزله زدگان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود مظفر با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر با توجه به شروع فصل گرما و وقوع زلزله در یکی از گرم ترین مناطق کشور تهیه کولرگازی در اولویت قرار گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر این که با توجه به وقوع سیل در چند روز گذشته اولین اقدام ما تعویض چادرهای  آسیب دیده بود گفت: در حال حاضر کمبود چادر وجود ندارد و اکثر خانواده ها در دو چادر اسکان گرفته اند.

محمود مظفر همچنین خاطر نشان کرد: بیشتری کمک در روزهای اخیر مربوط به پوشش های نایلونی بوده که به میزان لازم در اختیار خانواده ها قرار داده شده تا چادرهایشان را با نایلون پوشش دهند.

وی در خاتمه با اشاره به خدمات رسانی اسکان اضطراری تا اسکان دائم خاطر نشان کرد: معاون عمرانی استاندار بوشهر، رئیس سازمان امداد نجات جمعیت هلال احمر و جمعی از مقامات محلی به صورت نمادین در مراسم اعطای کولرگازی به چادریهای زلزله زدگان در روستای حاجی احمدی از توابع شهرستان شنبه حضور یافتند./ز
برچسب ها: کولر ، گازی ، زلزله ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار