مناطق آزاد و دبیرخانه شورا تا آخرین لحظه کاری دولت دهم هیچ کاری را بر زمین نمي گذارد و تا آخرین لحظه در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حمید بقایی معاون رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در نشست معاونان، مدیران و کارشناسان دبیرخانه شورا با ارزيابي اقدامات موثر يك سال گذشته مناطق آزاد، گفت: توسعه فعاليت ها و پروژه ها در مناطق آزاد بايستي جامع تر و با جديت مضاعف در سال جديد پيگري شود.

وي ادامه داد: ‌در راستاي تحقق اهداف سال جديد بايستي با تعامل و همکاری بیش از پیش ضمن بررسی راهکارها و چالش های کاری موجود، نیاز حوزه های مختلف در مناطق آزاد مورد بررسي قرار گيرد.

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با تاكيد بر نقش شفاف سازی در فعالیت ها و ارتباطات ميان نهاد ها و دستگاه ها، تصريح كرد: با برپایی جلسات مشترک میان میان معاونت ها و بخش های مختلف دبیرخانه شورا، علاوه بر روشن شدن مشکلات و چالش هاي پيش رو، زمينه رفتار سازمانی و اداری مطلوب فراهم مي شود.

معاون رییس جمهور در ادامه خواستار آن شد که با استفاده از مکانیزم ارتباطی کارآمد تر میان دبیرخانه شورا و مناطق آزاد، روند پيگيري درخواست ها و همچنين ارتباطات مردمی تسهيل گردد.

وي در پايان خاطر نشان كرد:مناطق آزاد و دبیرخانه شورا تا آخرین لحظه کاری دولت دهم هیچ کاری را بر زمین نمي گذارد و تا آخرین لحظه در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار