وزیر دفاع گفت: امروز شاهد هستیم که چطور بخش‌هایی از جهان اسلام در خرافه ناشی از وابستگی به اسلام آمریکایی می‌سوزد و تروریست‌هایی به نام اسلام، به کشتار مردم، زن، بچه و پیر و جوان دست زده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "احمد وحیدی"، صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی(ره)، با بیان اینکه امام راحل راه سعادت و سیر رشد انسان‌ها را برایمان روشن کردند، اظهار داشت: این امام همه چیز ما بوده و هست و ایشان موتور محرک انگیزه‌های همگان است.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای وزیر (شهیدان چمران، نامجو، فکوری)، شهید صفوی که فرماندهی مهندسی جنگ را بر عهده داشت و هزار شهید وزارت دفاع افزود: ما اکنون نیز در راه همه این شهیدان و در رأس آن امام راحل پایداریم، چرا که این راه، راه سعادت و پیروزی هم در دنیا و هم در آخرت است و این راه همان راه اهل بیت علیهم‌السلام است.

وزیر دفاع ادامه داد: ما همان‌طور که امام و شهدا خواستند و اراده کنند تا در مسیر ولایت فقیه باشیم در این مسیر هستیم و به حول و قوه الهی یک لحظه از رهبر فرزانه و فرماندهی معظم کل قوا جدا نشده و از راه او تخطی نمی‌کنیم که صلاح خود را برای رسیدن به کمال و رشد جاودان در این راه می‌بینیم.

سردار وحیدی تفکیک‌سازی امام راحل در مورد اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را امری مهم و چراغ راه‌گشا برای همه قلمداد کرد و گفت: امروز شاهد هستیم که چطور بخش‌هایی از جهان اسلام در خرافه ناشی از وابستگی به اسلام آمریکایی می‌سوزد و تروریست‌هایی به نام اسلام و همین اسلام آمریکایی به کشتار مردم، زن، بچه و پیر و جوان دست زده‌اند.

وی عنوان کرد: تروریست‌هایی که با همدستی رژیم صهیونیستی و آمریکا، مسلمانان معتقد و مقاوم در برابر نظام سلطه را می‌کشند جاده‌ساز تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی هستند.

وزیر دفاع، حرکت امام خمینی(ره) برای روشن شدن و تفکیک‌پذیری اسلام خرافی با اسلام ناب محمدی را مهم و مدبرانه خواند و افزود: این تفکیک روشن و شفاف در تاریخ ملت ایران و ملت‌های مسلمان جهان و هر کسی که به اسلام نگاه کند سرنوشت‌ساز و حیاتی بود و امروز به خاطر آن تفکیک است که می‌توان به ملت‌های دیگر گفت که اسلام ناب چیست.

سردار وحیدی در پایان با ابراز خرسندی از برافراشته بودن پرچم اسلام ناب محمدی در جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این حرکت راهی را در تاریخ رقم زد که امروز همه پیروان و خواهان اسلام ناب متمسک به این اسلام معرفی شده از سوی امام خمینی(ره) هستند و سربلندانه به سوی سعادت حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار