صدها نفر از شهرک نشينان با حمايت نظاميان ارتش رژيم صهيونيستي به روستاهاي فلسطيني در غرب رام الله در کرانه باختري حمله کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العالم ؛  گروهي از شهرک نشينان به روستاي «راس کرکر» در غرب رام الله يورش آوردند و به خانه ها و خودروهاي فلسطيني ها حمله کردند. فلسطيني ها تلاش کردند از خود در برابر حمله شهرک نشينان دفاع کنند، اما با حمايت نظاميان اشغالگر از شهرک نشينان غافلگير شدند. شهرک نشينان چند خودرو را در اين روستا آتش زدند و شماري از ساکنان آن را ضرب و جرح کردند. 

در ادامه اين گزارش آمده است: در چند روز گذشته حملات شهرک نشينان در کرانه باختري تشديد شده است. اين حملات نشان مي دهد سياست جديد تل آويو آزاد گذاشتن دست حدود ششصد هزار شهرک نشين در کرانه باختري براي حمله به فلسطيني هاست تا آنها را به رها کردن زمين هايشان وادار کنند. 

جمال جمعه عضو کميته هاي مقاومت مردمي در برابر شهرک سازي و احداث ديوار حائل گفت:در زمان توافقنامه اسلو در کرانه باختري از جمله قدس 281 شهرک نشينان وجود داشت، اما در بيست سال گذشته اين تعداد به ششصد و پنجاه هزار نفر افزايش يافته است. اين شهرک نشينان گروههاي شبه نظامي تشکيل مي دهند و بين آنها چهارده يگان سازماندهي شده ايجاد شده است که پيشرفته ترين سلاحها را در اختيار دارند.

 فلسطيني ها اکنون مي دانند که مرحله جديدي از کشمکش بر سر زمين آغاز شده است. اسرائيل به دنبال آن است که اين بار بخش هايي از کرانه باختري را به دست آورد. 

برچسب ها: حمله ، رام الله ، شهرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار