تیم بسکتبال ساجس، یکی از حریفان تیم های ایرانی در مسابقات باشگاههای غرب آسیا با شکست هوپس در سه بازی به نیمه نهایی لیگ لبنان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال ساجس لبنان که به همراه شامویل در مسابقات باشگاههای غرب آسیا رقیب تیمهای ایرانی است در سه بازی پیاپی مرحله پلی آف لیگ این کشور، هوپس را برد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

 ساجس با درخشش "کوینسی دابی" بازیکن خارجی خود که دو بازی قبل از پلی آف به ترکیب تیم اضافه شد، در بازی آخر 95 بر 76 برنده شد. دابی که پیش از این در لیگ چین هم آمار بالایی داشت در بازی دوم با هوپس 32 امتیاز و هفت پاس گل و در بازی آخر 25 امتیاز داشت.

خبر بد برای نماینده لبنان در غرب آسیا هم مصدومیت الی استفان ملی پوش این تیم بود که در بازی دوم با در رفتن کتف این بازیکن پیش آمد.

شامویل دیگر نماینده لبنان در غرب آسیا هم در بازی سوم با آمشیت با 22 امتیاز فادی الخطیب 77 بر 71 برنده شد. نکته جالب این بازی عملکرد آندره امت برترین گلزن لیگ بود که در بازی دوم تنها 16 امتیاز آورد اما آمشیت برنده شد در حالی که در بازی سوم 32 امتیاز به دست آورد و تیم در نهایت شکست خورد.

 تیم شامویل به یک برد دیگر برای رسیدن به نیمه نهایی نیاز دارد.

تیمهای متحد با بابیلوس و ریاضی با بیجه هم تیمهای دیگر نیمه نهایی را مشخص می کنند./آق
برچسب ها: ساجس ، لبنان ، شامویل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار