مركز درماني معتادين شيراز با نام «احياء» با حضور استاندار فارس و قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مهندس حسين صادق عابدين استاندار فارس در مراسم افتتاح اين مركز با بيان اين كه ناهنجاري‌هاي اجتماعي و حضور معتادان در بافت قديمي شيراز موجب آزردگي و گلايه مردم شده بود، اظهار داشت: با همكاري همه نهادهاي استاني و ملي و با دستور وزير كشور و دبيركل ستاد، اين مركز براي نگهداري و درمان معتادان راه اندازي شده است.
 
وي با اشاره به اين كه كار ساخت و راه‌اندازي اين مركز در نيمه دوم سال 91 شروع شده است، افزود: شهرداري شيراز در زمينه بهسازي اين مركز همكاري قابل توجهي داشته و نيروي انتظامي نيز معتادان خياباني و نابهنجار را از سطح شهر جمع‌آوري و به اين مركز منتقل كرده است كه پس از ترك، درمان و سالم‌سازي به جامعه بازخواهند گشت.
 
استاندار فارس خاطر نشان كرد: حرفه‌آموزي در اين مركز مورد توجه جدي مسئولين قرار دارد و معتادان پس از بازگشت به جامعه خواهند توانست وارد بازار كار شده و درآمد لازم براي زندگي خود را كسب كنند.
 
صادق عادبدين با بيان اين كه نيروي انتظامي از كاهش حدود 25 درصدي جرائم خرد پس از راه‌اندازي اين مركز خبر داده است، گفت: تلاش مي كنيم براي نگهداري از معتادان زن نيز مركز مشابهي را راه‌اندازي كنيم.
 
گفتني است در اين مراسم دكتر كمال فيروزآبادي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري و جمعي از مسئولين استان حضور داشتند و استاندار فارس نيز از بخش‌هاي مختلف اين مركز مانند آسايشگاه و سالن غذاخوري بازديد كرد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار