شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در پی کشتار اخیر مردم بی‌گناه سوریه و تخریب حرم و نبش قبر مطهر حجر بن عدی از صحابه حضرت پيامبر اکرم (ص) و حضرت امام علی (ع) در سوریه، توسط تروریست‌های جنایتکار، با صدور بیانیه ای، تخریب اماکن مقدس دینی را نشان از استیصال غرب در مواجه با جبهه بزرگ بیداری اسلامی دانست.

 در این بیانیه آمده است: تروریست‌های خارجی به همراهی وهابی‌های سلفی افراطی و حمایت‌های همه‌جانبه نظام سلطه غرب به سرکردگی مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل درصدد ایجاد اختلافات و درگیری‌های قومی، مذهبی و قبیله‌ای هستند تا از این طریق به خیال خام خود جلوی امواج بیداری اسلامی و مقاومت مردمی را در سطح منطقه خاورمیانه گرفته و بتوانند در عقبه جهاد اسلامی و مقاومت مردم قهرمان و مبارز در لبنان و فلسطین خدشه‌ای جبران‌ ناپذیر ایجاد کنند.
در این بیانیه ضمن تاکید بر وحدت آمده است: در این بین وظیفه علما، نخبگان و مصلحان دینی و سیاسی بسیار سنگین‌تر است و بایستی با وحدت حول پرچم توحیدی اسلام و شعار «لا اله الا الله، محمد رسول‌الله» تمام نقشه‌های شوم و توطئه‌های پلید دشمنان اخلاق، آزادی و انسانیت را نقش برآب کرده و با توجیه توده‌های مردمی و پیروان مذاهب خود، راه را برای ساختن تمدن بزرگ اسلامی هموار نموده و در این مسیر سخت و پرگردنه، از هیچ اتفاقی واهمه نداشته باشند. /س
برچسب ها: استیصال ، غرب ، بیداری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.