یک مستند ساز آمریکایی گفت: در حالی که شهروندان اروپایی و آمریکایی در رنج هستند، اما رسانه هایشان، فیلم های هالیوودی و عاشقانه پخش می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان "ملانی فرانکلین" در همایش فرهنگیان و دانش آموزان کاشان در سالن اجتماعات مدرسه راهنمایی ابن سینای این شهر افزود:

رسانه های غربی برای جوانان ایران دلسوزی نمی کنند، وقتی برنامه ای می سازند، هدف اصلی آنها ،اجرای نقشه های دولت های غربی و آمریکا برای نابودی جمهوری اسلامی ایران است.

وی بااشاره به برخی سریال های خارجی تصریح کرد: فیلم و سریال های هالیوودی، در قسمت های اول، مشکلی اخلاقی ندارند و شاید آموزنده هم باشند اما وقتی مخاطب خود را جذب کرد، پیام های خود را منتقل می کنند و ذهن بیننده را مشغول کرده و به هدف نهایی خود می رسند.

این تحلیلگر رسانه افزود: وقتی ذهن وابسته و مشغول به موضوعی شد، دیگر نیازی به تحقیق نمی بیند و بدون تامل و اندیشه، مطلب را دنبال کرده و می پذیرد و حتی از آن دفاع می کند و خطر از اینجا شروع می شود.

وی تصریح کرد: در غرب، بیکاری هست، مشکلات اقتصادی و اخلاقی بیداد می کند،شهروندان غربی، از انواع مشکلات در رنج هستند اما رسانه های غربی، توجهی به آن نمی کنند تا دیگران از آن خبری نداشته باشند و ابهت پوشالی آنها نشکند.

وی بااشاره به چاپ و توزیع کتاب "اسلام بدون حجاب" تصریح کرد:زنان و مردان مسلمانان با رعایت حجاب، ارزش خود را حفظ می کنند تا دیگران بدانند که آنها بازیچه نمی شوند و دشمنان بشریت از این منزلت و ارزشمندی می ترسند.

وی با طرح این سوال که چرا دنیای استکبار، "اسلام بدون حجاب را در کشورهای اسلامی تبلیغ می کند" ، تاکید کرد: چرا نمی گویند اسلام بدون نماز یا اسلام بدون روزه، زیرا حجاب، اسلحه سیاسی مسلمانان است و سلطه گران از این حجاب سیاسی می ترسند و اهمیت آن را برای سالم نگه داشتن و پیشرفت جامعه اسلامی می دانند.

وی خطاب به شرکت کنندگان گفت: وقتی کسی مخصوصا زنان و بانوان ارزش خود را بدانند، بقیه نیز متوجه می شوند که باید منزلت او را رعایت کنند و فرصت طلبان نمی توانند از او سوء استفاده کنند.

وی افزود: خوشا به حال شما که شیعه هستید و از اول با رفتار و سیرت حضرت علی و زهرا سلام اله علیهم، تربیت شده اید و این الگوهای ارزشمند را برای زندگی آگاهانه و عالمانه در اختیار دارید.

وی بااشاره به نوع حجاب برخی زنان و دختران ایرانی اظهار داشت: جای تاسف است که دختران شیعه در جمهوری اسلامی ایران، که با نام حضرت زهرا سلام اله علیها بزرگ شده اند، قدر و منزلت خود را نمی دانند.

وی تاکید کرد: بسیاری از دختران ما به ویژه تحصیلکرده ها، اطلاعات درستی از آموزه های دینی ندارند در حالی که اگر دین را بشناسند ، بیش از این قدر خود را می دانند و به گونه ای دیگر رفتار می کنند.

به گفته وی، برنامه هسته ای بهانه است تا نابودی جمهوری اسلامی ایران را دنبال کنند ، با تهاجم نظامی نتوانستند، حالا جنگ فرهنگی و شستشوی مغزها را در قالب فیلم و بازی در دستور کار دارند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.