عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر سندی مبنی بر اینکه عربستان و دولت ریز قطر بخواهند اقداماتی بر ضد ایران به واسطه انتخابات انجام دهند پیدا شود، قدر مسلم بدانند که اقدام آنها توسط ملت بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور با اشاره به حمایت عربستان،قطر و امارات از گروهک منافقین برای ایجاد ناآرامی در انتخابات ایران گفت: اینکه منافقین به عنوان مهره‌ای هرز و نجس از طرف افراد مختلف به کار گرفته شوند مسئله جدیدی نیست.

وی ادامه داد:‌ به کشورهایی مثل عربستان، قطر و امارات پیشنهاد می‌کنیم در مورد این مسئله تامل کنند که کشورهای بزرگتر از آنها هیچ غلطی نتوانستند بکنند و اگر آنها بخواهند اقدامی بر ضد ایران انجام دهند مطمئنا پشیمان خواهند شد.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: من به عنوان جزء کوچکی از ملت ایران اعلام می‌کنم اگر سندی مبنی بر اینکه عربستان و دولت ریز قطر بخواهند اقداماتی بر ضد ایران به واسطه انتخابات انجام دهند پیدا شود، قدر مسلم بدانند که اقدام آنها توسط ملت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

حقیقت‌پور در پایان اظهار داشت: بنده به عنوان نایب رئیس این کمیسیون و یک نماینده مجلس اعلام می‌کنم که اگر ذره‌ای از حمایت و دخالت یک کشور در فتنه‌گری علیه ایران به دست آید، قطعا این کار را بی جواب نخواهیم گذاشت./س

برچسب ها: اردبیل ، اقدام ، کشورهای ، خاطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.