کارشناس فوتبال در ارتباط با بازی دیروز پرسپولیس - سپاهان گفت: در بازی دیروز هیچ استراتژی و فلسفه ای وجود نداشته است.

حسین عبدی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از باخت پرسپولیس بسیار ناراحت هستم اما بازی دیروز از نظر کیفیت بسیار پایین بود و جز دو گلی که از روی خلاقیت بازیکنان به ثمر رسید هیچ چیز جالب دیگری نداشت و تماشاچیان ناراضی ورزشگاه را ترک کردند اما اگر بازی خوبی را ارائه می دادند می توانستند  هواداران راضی نگه دارند. متاسفانه پرسپولیس فصل را  خوب شروع نکرد و بد ادامه داد و بدتر هم تمام کرد و این قهرمانی حق سپاهان بود زیرا با جان و دل بازی کردند.

 وی در مورد تعویض های گل محمدی اظهار داشت: وقتی کار فنی نباشد هیچ چیز درست انجام نمی شود بازی دیروز از ابتدا با استرس شروع شد و هیچ فلسفه ای و استراتژی در آن نبود باید  گل اول انصاری فرد یا گل دوم را با درایت حفظ می کردند اما  چون توانایی فنی لازم وجود داشت تعویض ها هم به درستی انجام نشد.

 وی در خصوص  ماندن یحیی در فصل بعد گفت: بحث ماندن یا نماندن یحیی در حوزه اختیارات من نیست اما اگر مسئولان پرسپولیس انتظار دارند که در فصل بعد هم پرسپولیس در جایگاه ششم تا یازدهم باشد می توانند از هر مربی استفاده کنند پرسپولیس طبق اخباری که شنیده بودم این اواخر زیاد یکدست نبود و از خیلی جهات متزلزل نشان می داد اگر مدیران تیم می خواهند پرسپولیس در یک جایگاه  خوب قرار گیرد باید یک سیاست گذاری درست را انجام دهند و پرسپولیسي هايی که واقعا در این تیم زحمت کشیده اند یک کمیته تشکیل دهند و یک تصمیم گیری درست را انجام دهند.

 عبدی در خصوص خداحافظی مهدوی کیا گفت: در مورد خداحافظی مهدی از قبل یک جو متشنجي را ایجاد کرده بودند من خیلی در این مورد در جریان نبودم فقط از طریق اخبار می شنیدم که خداحافظی مهدوی کیا اجباری بود اما او در بازی دیروز می توانست از بسیاری از بازیکنان داخل زمین عملکرد بهتری داشته باشد.

 وی در ادامه گفت: استراتژی های غلط باعث این تصمیم گیری های نادرست می شود، مهدی اولین و آخرین بازیکن نیست که در پرسپولیس غریبانه خداحافظی می کند واقعا 5 دقیقه حضور در زمین حقش نبود.

 وی درادامه در مورد خداحافظی کریمی هم بیان  داشت: هر کسی می تواند برای آینده تصمیم بگیرد  این تنش ها و خداحافظی ها نشان می دهد یک چیز در تیم نادرست و بقیه دارند مراعات یکسری چیزها را می کنند اما این مراعات ها دشمنی برای تیم است باید یک تغییرات درست در تیم ایجاد شود  و باشگاه یک برنامه ی بلند مدت را برای فصل آینده در نظر بگیرد تا دیگر این مشکلات پیش نیاید./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار