نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، تخریب قبر حجر بن ‌عدی از صحابه حضرت پيامبر اکرم (ص) و حضرت امام علی (ع) در سوریه را در راستای سیاست جنگ مذاهب و تقابل با شیعه‌گری در دنیا عنوان كرد و گفت: اهانت‌های‌‌ وهابیون و تكفیری‌ها نمی‌تواند شیعه‌گرایی را در جهان خاموش كند.

مجید جلیل سرقلعه، با محكوم كردن تخریب قبر حجر بن ‌عدی از صحابه حضرت پيامبر (ص) و حضرت امام علی (ع) در سوریه افزود: این فاجعه، چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای تخریب اماكن مقدسه به ویژه بیت‌المقدس است كه از سوی مكتب سلفی‌گری اتفاق افتاده است.
وی اظهار داشت: برای جلوگیری از این اتفاق‌ها باید مجامع جهانی نظیر سازمان ملل متعهد، سازمان كنفرانس اسلامی، جنبش غیرمتعهدها و مجامع دینی سراسر دنیا این واقعه را محكوم كنند و با اعمال فشار بر متولیان صهیونیسم و سلفی‌گری در دنیا، حركت های ضد دینی و ضد انسانی آنها را مهار كنند.
جلیل سرقلعه یاداور شد: اقدام متحجرانه و بی‌شرمانه گروهك تروریستی موسوم به النصره در هتك حرمت به مرقد مطهر حجربن عدی، برگرفته از روح خبیث و متوحش وهابیت پلید است كه سبب جریحه‌ دار شدن قلوب همه مسلمانان جهان و شیعیان شد.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: این اقدام های مزدورانه همچون همیشه از آبشخور آمریكا و اسرائیل سرچشمه گرفته است و هدفی جز تفرقه افكنی و آتش افروزی جنگ‌های فرقه ای و مذهبی میان مسلمانان را دنبال نمی‌كند.
وی گفت: حركتی كه در كشورهای اسلامی نظیر: سوریه، اردن و عراق علیه اماكن مقدس مذهبی انجام می شود، از سوی گروه‌های تروریستی دست پرورده سازمان‌های امنیتی سیا، پنتاگون و موساد ساماندهی می‌شود و برای مقابله با اصل اسلام ناب محمدی است.
جلیل سرقلعه افزود: اساس این حركت‌ها در واقع مبارزه با نظام جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی است./س
برچسب ها: اهانت ، شیعه ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.