ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: مشاوره های غلط باعث زمین خوردن پرسپولیس می شود.

ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی شب گذشته پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی گفت: این دیدار من را یاد مربیگری زمان ژوزه انداخت پرسپولیس در زمان مربیگری ژوزه در جایگاه دوازدهم بود و در حال حاضر در جایگاه ششم.

وی در ادامه در خصوص تعیوض های یحیی گل محمدی افزود: یحیی در زمان خودش بازیکن خوبی برای تیم ملی و حتی پرسپولیس بوده ولی باید به این نکته اشاره کنم که سرمربی گری پرسپولیس کار کوچکی نیست که از پس هر کسی بربیاید.

وی در ادامه در خصوص صحبت های اعضای هیات مدیره این باشگاه مبنی بر استعفاي رویانیان و گل محمدی از سمت های خود افزود: به هر حال این تصمیم اعضای هیئت مدیره باشگاه است و من نمی توانم در این خصوص اظهار نظر کنم ولی رویانیان زحمات زیادی برای پرسپولیس در این مدت کشیده و از لحاظ مالی باشگاه پرسپولیس را تامین کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مشکل حال حاضر پرسپولیس شخص رویانیان نیست بلکه کسانی هستند که اطراف رویانیان جمع شده اند و به وی مشاوره غلط می دهند.

وی در پایان در خصوص خداحافظی مهدوی کیا و علی کریمی گفت: این دو بازیکن بازیکنانی هستند که برای فوتبال کشورمان زحمت های زیادی کشیده اند و شانس شان بیشتر از این است که بخواهند اینگونه از فوتبال کنار بروند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.