سرمربی سابق تیم ملی تکواندو امید و مربی اسبق تیم ملی بزرگسالان، راهی جزیره قشم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ بیژن مقانلو که زمانی به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو امید بازیکنان خوبی را تحویل تیم ملی بزرگسالان داد، به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان داد در زمان مهماندوست با فدراسیون همکاری داشت تا اینکه برای پیکارهای قهرمانی 2012 آسیا وی مجددا سرمربی تیم ملی امید شد.

مقانلو در گیر و دار انتخاب سرمربی و مربی جدید تیم ملی بزرگسالان یکی از نامزدهای فدراسیون تکواندو بود اما در نهایت با انتخاب نشدن به عنوان سرمربی وی قید مربیگری را در تیم ملی را نیز زد.

 پیژن مقانلو چند روزی است که به دلیل فعالیت  کاری و مسائل شخصی راهی جزیره قشم شد و فعلا قرار نیست در تهران زندگی کند.

 بیژن مقانلو در این باره به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: زمانی که خواستم از تهران خارج شوم با تماس با پولاد گر از وی به خاطر زحماتی که در این چند سال برای من کشیده و هزینه کرده تشکر کردم به هر حال فدراسیون تکواندو در زمانی که من بازی می کردم و مربی تیم ملی بودم برایم هزینه کرده بود و وظیفه داشتم که تشکر کنم.

 وی افزود: بهر حال شرایط طوری شد که باید فعلا مدتی از تکواندو دور می شدم اما این طور نیست که قید تکواندو را بزنم. نیاز به زمان دارم و استراحت می کنم و با خاطرات خوبی که از تیم ملی دارم زندگی می کنم.

وی تصریح کرد:  برنامه های زیادی برای پایه سازی در تکواندو و فعالیت باشگاهی با تیم هما داشتم که متاسفانه انجام نشد اما بعضی وقت ها کسب انرژی با استراحت برای هر فردی لازم است.
 
وی ادامه داد: به خاطر موقعیت هایی  که همیشه به خاطر تکواندو از دست دادم حالا تصمیم گرفتم که به زندگی ام بیشتر اهمیت دهم و بر حسب شرایط کاری فعلا از تهران خارج شده ام.
 
وی در خصوص مربیگری رضا مهماندوست در تیم می چین تایپه تصریح کرد: امیدوارم رضا مهماندوست سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو و هر جای دنیا که فعالیت می کند موفق باشد.
 
با وی در خصوص فالیتش در چین تایپه صحبت کردم چون به هر حال همه ما در یک خانواده  هستیم و هر جا که  باشیم برای موفقیت ایران تلاش می کنیم./آق

برچسب ها: مقانلو ، تکواندو ، تشکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار