سازمان نظام پزشكي با صدور بيانيه اي اهانت به مقبره صحابه پيامبر اسلام (ص) را محكوم كرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي نظام پزشكي، سازمان نظام پزشكي با صدور بيانيه‌اي اهانت به مقبره صحابه پيامبر اسلام (ص) را محكوم كرد.

 متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

بار دیگر دستان گناه‌آلود دشمنان، با اهانت به حجر بن عدی، كه از پاك‌ترین صحابه رسول گرامی اسلام (ص) بود، حرمت اسلام و پیامبر عظیم الشأن (ص) را خدشه‌دار كرد و قبر مطهر ایشان را شكافته و به پیكر پاك ایشان بی‌حرمتی كرد. این جنایت، حلقه دیگری از زنجیره اهانت‌ها به دین اسلام و پیامبر اعظم (ص) است.

 بدون شک حجربن عدی یکی از صحابی‌های بزرگوار رسول الله (ص) بوده که مختص هیچ یک از مذاهب اسلامی نیست بلکه یکی از مقدسات همه مسلمانان جهان است این جنایت چهره حقیقی این مجرمان را فاش ساخت و نشان داد كه اینان نسبتی با اسلام و امت اسلامی ندارند؛ اینان دست پرورده صهیونیست‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی آمریكا هستند كه در جهت ايجاد تفرقه و نفاق بين مسلمين جهان قدم بر مي‌دارند.

جامعه فرهیخته پزشکی کشور ضمن محكوميت اين اقدام غيراسلامي و غيراخلاقي، از سازمانهای بین المللی می‌خواهد تا ضمن جلوگیری از جنایات و نسل کشی در مقابل اهانت به مقدسات اسلامی و کلیه ادیان الهی موضعگیری و اقدامات قانونی انجام دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.