استاندار چهارمحال و بختیاری، با بیان اینكه نرخ بیكاری این استان در سال 1391 به 11.3 درصد كاهش یافت، گفت: میانگین نرخ بیكاری استان چهارمحال و بختیاری كمتر از میزان كشوری است.

علی اصغر عنابستانی، در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری افزود: كارگروه توسعه كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، سال گذشته در افزایش میزان اشتغال سهم زیادی داشت كه این روند نیز باید در سال جای ادامه یابد.
وی، با بیان اینكه اولویت های برنامه ای دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری در سال جاری باید جبران كاستی های سال قبل باشد تصریح كرد: لازم است در بخش مسكن روستایی به اعطای تسهیلات به روستاییان به نوسازی و مقاوم سازی مسكن روستایی سرعت بخشی شود.
عنابستانی اظهار داشت: در حوزه نوسازی مدارس با وجود اقدامات مطلوبی كه انجام شد، تكمیل مابقی پروژه های مدرسه سازی در اولویت باشد، همچنین برای افزایش پروازهای خارجی و ساماندهی پروازهای داخلی فرودگاه شهركرد باید برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مقالات آی اس آی دانشگاه شهركرد در سال 91 نسبت به سال قبل آن، كاهش یافت كه افزایش این مقالات بین المللی باید در دستور كار قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به اینكه در بخش ورزش نیز، كسب مقام های كشور، آسیایی و جهانی از سوی ورزشكاران استان چهارمحال و بختیاری در سال گذشته نسبت به سال 90 كاهش داشته است، لازم است هیات های ورزشی نیز برنامه كارشناسی و اجرایی توسعه ورزش همگانی و قهرمانی انجام دهند./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.