پوستر رسمی بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) رونمایی شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) با شعار پاک پیروز شو یکم تا ششم خرداد ماه 92 در مسیر استانهای آذربایجانشرقی و آذربایجانغربی در شش مرحله به مساحت 892 کیلومتر با حضور 19 تیم داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

8 تیم باشگاهی خارجی اموری ویتا اوکراین ، دوکلا پراک چک ، بریسا اسپور ترکیه ، سی سی ان صربستان ، های نان چین ، رودی پروجکت آلمان ، ترنگانو مالزی و شکر اسگورت ترکیه برای حضور در این رقابتها نهایی شده است.

در کنار این 8 تیم باشگاهی که تیمهای کنتینتال و نیمه حرفه ای هستند تیمهای ملی الجزایر ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، البانی ، هنگ کنگ و ازبکستان نیز حضور خواهند داشت تا تعداد تیمهای خارجی حاضر در تور بیست و هشتم به عدد 14 برسد.

تیمهای باشگاهی پتروشیمی تبریز ، دانشگاه آزاد ، آینده ، تیم دوم آذربایجانشرقی و آذربایجانغربی 5 تیم ایرانی حاضر در رقابتها خواهند بود.

در بیست و هشتمین دوره از این تور بین المللی، 19 تیم از جمله 14 تیم خارجی و پنج تیم داخلی در شش مرحله در استان های آذربایجان شرقی و غربی شرکت می کنند.

152 ورزشکار و 203 نفر دست اندرکار اجرایی از جمله سه داور بین المللی و نمایندگان فدراسیون جهانی در برگزاری این رویداد ورزشی شرکت می کنند.

بیست و هشتمین دوره از این تور بین المللی در شش مرحله در مسیرهای تبریز ، مراغه ، ارومیه ، خوی ، جلفا و مرحله پایانی در تبریز برگزار می شود.

مرحله اول این تور در اول خرداد در مسیر 128 کیلومتری تبریز به مراغه بوده و ورزشکاران شرکت کننده پس از یک روز استراحت، در مرحله دوم مسیر 192 کیلومتری این شهرستان تا ارومیه را رکاب خواهند زد.

رکابزنان پس از طی مراحل مختلف ، در مرحله پایانی در پارک ائل گلی تبریز به خط پایان و نهایی این رویداد ورزشی خواهند رسید./ب

برچسب ها: رونمایی ، پوستر ، دوچرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.