مقررات و جوايز بخش عكس چهل و نهمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان – بام ايران اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران، مقررات و جوايز بخش عكس چهل و نهمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان – بام ايران اعلام شد.
 
در تعريف اين بخش از جشنواره آمده است:
 
نگاه كاوشگر و خلاقانه­ي عكاسان با قواعد شناخته شده بصري مي تواند دستمايه­ پرداختن به مضامين فرهنگي ، اقليمي، اجتماعي و طبيعت باشد. اين مسابقه با موضوع آزاد برگزار مي گردد.
 
جوايز بخش عكس :
 
1 – تنديس جشنواره و مبلغ چهار ميليون ريال به عكس اول
 
2–  ديپلم افتخار و مبلغ سه ميليون ريال به عكس دوم
 
3 –  لوح تقدير و مبلغ دو ميليون  ريال به عكس سوم
 
4 - تنديس جشنواره و مبلغ دو ميليون ريال به برترين استعداد جوان 
 
در  مقررات خاص بخش عكس آمده است  ثبت نام در اين جشنواره تنها به شكل آنلان  است و عكس ها بايد با فرمت JPG  با پسوند RGB ، حداقل 300 كيلوبايت و حداكثر 700 كيلوبايت هنگام ثبت اثر ضميمه شود و شركت كنندگان مي توانند حداكثر 7 عكس به صورت تك عكس و يا  مجموعه ثبت نام نمايند و پس از پذيرفته شدن اثر اصل كار بايد در ابعاد 40*30چاپ و به دبيرخانه جشنواره ارسال گردد.
 
 همچنين  برگزار كننده به هر تك عكس راه يافته به جشنواره مبلغ 150/000 ريال و به هر عكس از مجموعه عكس راه يافته مبلغ 100/000 ريال پرداخت مي نمايد.
 
چهل و نهمين  جشنواره منطقه اي سينماي جوان با نام بام ايران براي شركت هنرمندان 15 استان آذربايجان شرقي و غربي، اردبيل، زنجان، گيلان، كرمان، سيستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، گلستان، خوزستان، لرستان، مركزي و چهارمحال و بختياري در حال برنامه ريزي است.
 
اين جشنواره توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري از 10 تا 13 تيرماه در سه بخش فيلمنامه، فيلم و عكس در شهر كرد برگزار مي شود.
 
علاقه مندان جهت ثبت نام تا 23 ارديبهشت ماه از طريق سايت انجمن به نشاني www.iycs.ir فرصت دارند.
برچسب ها: جشنواره ، عکس ، بام ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.