شبكه 4 سيما سيزده سالگي برنامه آسمان شب را جشن ميگيرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ سياوش صفاريان پور تهيه كننده برنامه گفت:16 ارديبهشت سالگرد شروع برنامه آسمان شب است وپخش اين برنامه از سال 80 تا كنون ادامه دارد به همين منظور سالگرد تولد اين برنامه علمي را جشن خواهيم گرفت.

در اين ويژه برنامه با كساني كه در طول اين سالها در برنامه حضور داشته اند درباره  آنچه در طي اين سالها در برنامه رخ داده است گفت و گو خواهيم كرد و به سوالات مشترك مخاطبان درباره برنامه پاسخ خواهيم گفت.

برخي از ميهماناني كه در برنامه حضور خواهند داشت كساني هستند كه با ديدن برنامه آسمان شب علاقه مند به نجوم شده اند و اكنون خود كارشناس اين رشته شده اند.

صفاريان پور راز ماندگاري "آسمان شب" را اطلاع رساني اخبار و وقايع نجومي و  بيان مفاهيم پيچيده ستاره شناسي به زبان ساده بيان كرد و افزود: در طول دوران ساخت و توليد برنامه تلويزيوني آسمان شب كوشيده شد تا با وفاداري به مفاهيم علمي، اين دانش به زبان ساده به جامعه عرضه شود، تا در ميان انبوه علاقه مندان علوم ستاره شناسي و فضا، برنامه اي  مفيد، جذاب و در دسترس از سوي رسانه ملي به پيشگاه مردم ايران تقديم شود.

سمان شب كاري از گروه دانش شبكه چهار سيما است و دوشنبه ها ساعت 22:10 از شبكه چهار پخش مي شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.