وزير آموزش وپرورش از نياز به 60 هزار معلم ورزش براي رسيدن به شرايط آرماني در توسعه تربيت بدني مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حاجي بابايي در جمع صدها نفر از معلمان و مربيان تربيت بدني آذربايجان غربي در سالن امام علي (عليه السلام ) شهرستان اروميه با اشاره به اينكه بايد 5 هزار مدرسه تخصصي ورزش دركشور وجودداشته باشد ، گفت: در حال حاضر 200 استخر از مجموع 400 استخر هدف گذاري شده در حال احداث يا تكميل است.
دكتر حاجي بابايي با تاكيد بر اينكه ورزش علم است و بايد از دوره ابتدايي دانش آموزان استعداد يابي شوند ، گفت : احداث 4 هزار سالن ورزشي در برنامه كاري وزارت آموزش وپرورش قرار دارد.
وي با اشاره به اينكه در سند تحول بنيادين بر توسعه ورزش به شدت تاكيد شده است ، از معلمان ورزش خواست كه فضاي آموزش وپرورش را پرنشاط تر كنند.
دكترحاجي بابايي با بيان اينكه مقام معظم رهبري نيز بر توسعه  ورزش تاكيد دارند، گفت : هم اكنون 30 هزار معلم ورزش در كشور فعاليت مي كند و براي رسيدن به شرايط آرماني توسعه ورزش مدارس نياز به 30 هزار معلم ورزش ديگر نيز داريم.
دكتر حاجي بابايي در پايان با اشاره به اينكه شنا جز لاينفك ورزش دانش آموزي است ، گفت : برنامه توسعه ر شته بسكتبال نيز از سال تحصيلي آينده  به صورت سراسري در پايه اول متوسطه براي دانش آموزان اجرا خواهد شد./ز

برچسب ها: آموزش ، پرورش ، آرمانی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار