مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: حماسه اقتصادی توجه به کار و تولید و پایان دادن به ترفندها و اهداف تحریم دشمنان است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد سنجری  در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان بجستان اظهار کرد: کارگران سرمایه های ارزشی نظام و انقلاب هستند که تحریمها و مشکل تراشی دشمنان و توطئه‌های استکبار را خنثی نموده و تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل می‌نمایند.

وی افزود: نقش جامعه کارگری در حماسه سیاسی حضور پرشور در انتخابات است و کارگران با حضور خود در انتخابات ثابت می‌کنند که همیشه در صحنه هستند.

وی افزود: مطمئنا حماسه سیاسی می‌تواند دشمن را در طراحی توطئه‌ها دچار چالش کند.

سنجری ادامه داد: حماسه اقتصادی نیز توجه به کار و تولید و پایان دادن به ترفندها و اهداف تحریم دشمنان است.

فرماندار بجستان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران گفت: کارگران ستون فقرات کشورند و اگر در کشوری نیروی انسانی کار نباشد یا ضعیف باشد، آن کشور فلج میشود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات جامعه کارگری در راستای وظیفه انقلابی در قبل از انقلاب همانند اعتصاب کارگران صنعت نفت به منظور جلوگیری از تاراج سرمایه‌های ملی زمینه‌ساز پیروزی انقلاب گردید و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با عشق به ولایت و تقدیم هزاران شهید که سند افتخار جامعه کارگری است و با جدیت و تلاش مضاعف راه رسیدن به این عزت و اقتدار و استقلال و خودکفایی را هموار نمود.

وی بیان داشت: درسال جاری نیز حماسه سیاسی رقم زدن یک انتخابات پرشور و حماسه اقتصادی ادامه روند تلاش و پشتکار با پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

فرماندار بجستان اظهار داشت: ضعف ملی است که نسبت به تولیدات ملی و کالای ایرانی بی‌توجه باشیم و به مصرف کالاهای خارجی گرایش داشته باشیم.

جمشیدی با اشاره به کسب رتبه دوم شهرستان در ایجاد اشتغال پایدار افزود: جذب تسهیلات توسعه بخش کشاورزی بالغ بر 80 میلیارد ریال و اعتبار مشاغل خانگی بالغ بر 17 میلیارد ریال و ایجاد 688 فرصت شغلی در احداث واحدهای مسکن مهر از مهمترین علل کسب این مهم است/س 

 

برچسب ها: شاخص ، اصلی ، حماسه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.