رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی گفت: در صنعت ساختمان با انجام یک کار جهادی و با اعتقاد به اجرای درست قوانین می‌توان علاوه بر افزایش تولید ناخالص ملی حماسه سیاسی و اقتصادی را تا پایان سال تحقق بخشید.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محمدرضا اخوان با اشاره به شعار سال اظهار کرد: انتخاب شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب از دو منظر بوده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی افزود: انتخاب حماسه سیاسی به معنای حضور تمام اقشار مردم در انتخابات پیش‌رو ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بوده که حضور در این حماسه سیاسی وظیفه‌ای ملی است.

اخوان در ارتباط با حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر نامگذاری سال‌ها با موضوعات رشد و توسعه ملی و اقتصادی انجام شده تا با تلاش مسئولان بتوان در این حوزه به استقلال و خودکفایی دست پیدا کرد.

وی با اشاره به صنعت ساختمان یادآور شد: مدیران اجرایی در صنعت ساختمان باید با توجه به شعار سال با تولید مسکن، اشتغال دانش‌آموختگان و گردش نقدینگی تاثیرگذار باشند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی با بیان اینکه بالاترین گردش نقدینگی پس از نفت در صنعت ساختمان است، تصریح کرد: در صنعت ساختمان با انجام یک کار جهادی و تیمی و با اعتقاد به اجرای درست قوانین می‌توان علاوه بر افزایش تولید ناخالص ملی؛ با مدیریت توانمند و مشارکت مردمی حماسه سیاسی و اقتصادی را تا پایان امسال تحقق بخشید.

اخوان با تاکید بر اینکه تصمیم‌گری در ساخت و سازهای شهری معطوف به شورای شهر می‌شود، اظهار کرد: در شورای شهر تمام موضوعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مطرح می‌شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در شورای شهر بررسی می‌شود ساخت و سازهای شهری است بنابراین بهتر است تا افرادی در آن ورود پیدا کنند که آشنایی کافی با این مقوله داشته باشند/س 

 


برچسب ها: حماسه ، اقتصادی ، در ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.