همزمان با چهارمين سفر رئيس حمهور و هئيت دولت به آذربايجان غربي، ديدار مردمي مجموعه راه و شهرسازي آذربايجان غربي با هدف پيگيري مطالبات و رسيدگي ويژه به مشكلات و نيازمندي هاي مردم برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه قائم مقام وزير و مدير كل راه و شهرسازي استان در جلسه توجيهي اعضاي ستاد ارتباطات مردمي وزات راه و شهرسازي در چهارمين دور سفر رئيس جمهور و هئيت دولت به آذربايجان غربي گفت: در ستاد ارتباطات مردمي، مديران و كارشناسان حوزه هاي مختلف راه و شهرسازي استان علاوه بر ملاقات حضوري و ديدار چهره به چهره با مردم به بررسي مسائل، مشكلات و مطالبات مراجعان پرداخته و دستورات لازم را صادر خواهند كرد.

خليل محبت خواه افزود: اين ستاد از ساعت هشت صبح روز يكشنبه تا ساعت بيست در محل اداره كل راه و شهرسازي استان ساختمان شماره يك آماده پاسخگويي به مردم است.

وي با بيان اينكه ارتباط مستقيم مسئولان با مردم يكي از برنامه هاي كارآمد دولت عدالت محور است كه در تحقق آرمان هاي خدمت صادقانه به مردم بسيار كارساز بوده است، تصريح كرد: تكريم ارباب رجوع و پاسخگويي شفاف به مراجعان بايد در سرلوحه فعاليت اعضاي ستاد ارتباطات مردمي قرار گيرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.