مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي اظهار داشت: ظرفيت هتل هاي استان تا پايان خرداد ماه سال 92 به 10 هزار تخت افزايش مي يابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، تراب محمدي افزود: با بهره برداري از چهار هتل در دست ساخت، تا پايان خرداد شاهد بهره برداري از اين اماكن اقامتي جديد و افزايش ظرفيت هتل هاي استان خواهيم بود.

وي با اشاره به بهره برداري از چهار هتل و هتل آپارتمان در استان طي هفته گذشته، يادآور شد: تا پيش از آغاز دولت احمدي نژاد ظرفيت هتل هاي استان چهار هزار و 300 تخت بود كه اكنون اين تعداد به بيش از 8 هزار تخت رسيده است.

محمدي با بيان اينكه براي سي سال آينده ساخت 130 هتل در آذربايجان شرقي پيش بيني شده است، افزود: اگر واقعا مي خواهيم مبنا و محور توسعه كشور را گردشگري قرار دهيم بايد طي چند سال آينده به طور جدي وارد عرصه توسعه و افزايش زيرساخت هايي نظير هتل شويم.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يادآور شد: سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در كشور و در استان ها امروز با درك اين موضوع با اقداماتي نظير تسهيلات، يارانه هاي مستقيم و غير مستقيم، معافيت هاي مالياتي و معافيت هاي خاص ساخت مراكز گردشگري، به طور كامل سرمايه گذاران بخش خصوصي را حمايت مي كند.

محمدي با بيان اينكه سرمايه گذاران اين اولويت بندي كشور را در مساله گردشگري به خوبي درك كرده اند، خاطرنشان كرد: آذربايجان شرقي امروز به عنوان يكي از مقاصد مهم گردشگري كشور به ويژه در حوزه هايي مانند سلامت، فرهنگي و ورزشي مطرح شده و سرمايه گذاران نيز در اين حوزه ها به خوبي وارد شده اند.

وي تاكيد كرد: حضور گسترده گردشگران داخلي و خارجي در آذربايجان شرقي به ويژه در فصول گردشگرپذيري مانند تابستان، مهمترين تضمين براي سرمايه گذاران در اين حوزه به شمار مي رود. /ب

برچسب ها: ظرفیت ، هتل ، تخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.