کارگروه ستاد مبارزه با جرايم انتخاباتي استان خراسان‌رضوي با حضور مدير کل صدا و سيماي خراسان‌رضوي و با هدف بررسي و پيشگيري از جرايم انتخاباتي در استان تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمين علي نهاوندي، مديرکل صداوسيماي خراسان‌رضوي در اين جلسه گفت: بي‌شک برگزاري هم‌زمان دو انتخابات شوراها و رياست‌جمهوري اقدامي مهم و تاريخي است.

نهاوندي با بيان اينکه شوراي سياست‌گذاري انتخابات در صدا و سيماي جمهوري اسلامي از 6ماه پيش فعاليت خود را آغاز کرده است، افزود: گروه‌هاي برنامه‌ساز صداوسيماي خراسان‌رضوي با بررسي فرصت‌ها و ظرفيت‌هاي استان به توليد و پخش برنامه‌هاي انتخاباتي اهتمام جدي دارند.
مديرکل صداوسيماي خراسان‌رضوي با بيان اينکه راهبرد رسانه فرصت‌سازي و ظرفيت‌سازي است، افزود: رويکرد صداوسيما تحقق انتخاباتي آرام و تأثيرگذار است.
مرتضوي، معاون امور اجتماعي و پيشگيري از جرم دادگستري استان نيز در ادامه با بيان اينکه شعب ويژه تخلفات انتخاباتي در استان تشکيل شده است، خواستار تبيين قانون انتخابات و معرفي منشور انتخابات براي مردم از طريق رسانه استاني شد.
وي ملاک و خط قرمز انتخابات را قانون و وظيفه همگان را قانون‌گرايي و رعايت اخلاق انتخاباتي دانست و از معرفي سه کارشناس خبره حقوقي به صداوسيما براي ارائه توصيه‌هاي انتخاباتي ويژه رأي‌دهندگان خبر داد/س 

برچسب ها: رویکرد ، تحقق ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.