برنامه روز ششم سرای اهل قلم به سخنرانی محمدرضا سرشار در مورد کتاب و رسانه و حجت الاسلام قرائتی با هالی قلم اختصاص پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ششمین روز نمایشگاه کتاب در حالی آغاز می شود که غرفه های گوناگون به برگزاری بهتر مراسم می پردازند به طوری که درغرفه سرای اهل قلم در روز دوشنبه برنامه هایی را در نظر گرفته است.
موضوع نقد و بررسی تولیدات مذهبی ادبیات کودک و نوجوان در دهه اخیر به همت انتشارات سروش با سخنرانی مجید ملامحمدی، محمود پوروهاب و سید احمد میرزاده در ساعت 10 الی 11:15از برنامه اول این غرفه است.
پداخت به موضوع چیستس و ویژگی های قیام 15 خرداد توسط حجت الاسلام و المسلمین علی باقری، استاد جواد منصوری، سید محمد صادق فیض و خدیجه معصومی در ساعت 11:45 الی 13 از دیگر برنامه های این غرفه است.
دکتر یونس شکرخواه، دکتر مهدی محسنیان راد، دکتر امید علی مسعودی و دکتر علی مرشدی زاد موضوع ظرفیت های جهان اسلام در فضای مجازی را در ساعت 13:30 الی 14:45 برگزار می کنند.
کتاب و رسانه موضوع دیگری است که توسط دکتر فرشاد مهدی پور، دکتر سعید بشیر حسینی و محمد سرشار از ساعت 15:15 تا 16:30 برگزار می شود.
عصر شعر با سخنرانی دکتر کافی و حضور شاعرانی همچون استاد مجاهدی، استاد معلم، روشن سلیمانی، خسروی وقار، گرمارودی شرفشاهی، بهداروند، اسماعیلی، ناصر فیض و شریعتی از ساعت 17 الی 18:15 برگزار خواهد شد.
اخرین برنامه سرای اهل قلم سخنرانی و هم اندیشی حجت الاسلام قرائتی با اهل قلم از ساعت 18:15 خواهد بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار