مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از نهایی شدن ضوابط و مقررات مناسب سازی فضاهای مسکونی، ادارات، پارک ها و معابر خبر داد.

جواد کریمیان اقبال در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به این که ستاد مناسب سازی در شهرداری تهران تشکیل شد اما کار اجرایی نمی توانست انجام دهد و بیشتر بحث تدوین ضوابط و مقررات مناسب سازی مد نظر بود و هر بار برای به روز کردن ضوابط و مقررات بهسازی با اشکالات عمده مواجه می شدیم.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن نوع کاربری ها ضوابط و مقررات را اصلاح کردیم و در حال حاضر ضوابط مربوط به بهسازی فضاهای مسکونی، معابر، پارک ها و ساختمان های دولتی، شهرداری و ... به روز شده و حالا قابلیت اجرا دارد و از حالت بهسازی خارج و مناسب سازی شده است.

کریمیان با اشاره به نهایی شدن این ضوابط اظهار داشت: مقدمات نهایی انجام شده و در صورت تصویب در گام بعدی ضوابط ابلاغ می شود و ملاک عملی می شود برای تمام ساختمان های اداری، عمومی و دولتی است و 206 ساختمان شهرداری را شناسایی و اولویت بندی کرده و مواردی از جمله ورودی ها، آبخوری ها و سرویس های بهداشتی را در دستور کار قرار داده تا با توجه به بودجه ای که به آن اختصاص پیدا می کند کار مناسب سازی را آغاز کند./ز

کریمیان اقبال خاطر نشان کرد: در صورت تامین بودجه عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار