مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی گفت: رویکرد صدا و سیما در ایام انتخابات برگزاری انتخاباتی آرام و تاثیرگذار است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی نهاوندی در نشست کارگروه ستاد مبارزه با جرایم انتخاباتی استان خراسان‌رضوی که به منظور بررسی و پیشگیری از جرایم انتخاباتی برگزار شد، اظهارکرد : بی‌شک برگزاری دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به طور همزمان اقدامی مهم و تاریخی است.

وی با بیان اینکه شورای سیاستگذاری انتخابات در صدا و سیمای جمهوری اسلامی از شش ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: گروههای برنامهساز صدا و سیمای خراسانرضوی با بررسی فرصتها و ظرفیتهای استان به تولید و پخش برنامههای انتخاباتی اهتمام جدی دارند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسانرضوی با بیان اینکه راهبرد رسانه فرصتسازی و ظرفیتسازی است، افزود: رویکرد صدا و سیما انتخاباتی آرام و تاثیرگذار است.

همچنین مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در بازدید از شیرخوارگاه حضرت علی‌اصغر(س) مشهد اظهار داشت: فرزندآوری هوشمندانه از وظایف فرهنگسازی صدا و سیماست و برنامه‌ی فرهنگ‌سازی و آموزش صدا و سیمای خراسانرضوی در زمینه‌ی افزایش جمعیت و فرزندآوری هوشمندانه است.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و هفته زن، گفت: عنصر زن به دلیل اینکه صاحب حوزه‌های عاطفه، تربیت فرزند و حوصله‌ی محبت است، مظهر جمال حق محسوب می‌شود و جلوه‌ی اعلای این ظهور، در حضرت زهرا(س) متجلی شده است.

وی با اشاره به وظایف و ماموریت‌های بهزیستی، گفت: کل مجموعه‌ی بهزیستی نیز از جلوه‌های جمال حقیقی محسوب می‌شود، زیرا به زیباترین و معصوم‌ترین اقشار جامعه خدمت‌رسانی می‌کند و از سویی، خدمات خود را به زیباترین شکل ممکن ارائه می‌نماید.

نهاوندی گفت: بهزیستی جزو معدود نهادها و دستگاه‌هایی است که محدودیت‌های بودجه‌ای و اعتباری، نه تنها فعالیت‌هایش را محدود و متوقف نمی‌سازد، بلکه با مشکل جدی مواجه می‌کند، چون در جریان جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، ورودی‌های بهزیستی، در حال افزایش است.

وی افزود: برای پوشش این مشکل، باید مردم بیش از پیش وارد کار شوند و صدا و سیما برای جلب مشارکت هر چه بیشتر مردم در فعالیت‌های بهزیستی، آمادگی دارد.

نهاوندی به آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد اشاره کرد و گفت: حل جامع و ریشه‌ای معضل اعتیاد نیاز به بسیج عمومی دارد و به طور قطع، شدنی است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی تاکید کرد: صدا و سیما در بخش‌های مستندسازی، جلب‌مشارکت‌ها و انعکاس اخبار و فعالیت‌های بهزیستی، آمادگی کامل دارد و اگر بسته‌های مناسب فرهنگی نیز از سوی این دستگاه تهیه و ارائه شود، برای پخش به شبکه‌های سراسری ارسال می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در زمینه‌ی چگونگی همکاری‌های بین دو نهاد گفت: مقرر شد کارشناسان دو سازمان، زمینه‌های عقد یک تفاهم‌نامه‌ی جامع را بررسی و تدوین کنند تا پس از امضای مدیران دو دستگاه اجرایی شود/س 

 

 

برچسب ها: انتخاباتی ، آرام ، و ، تاثیر ، گذار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.