سيد محمد حسيني گفت: مردم بصیر، شجاع و ولایت مدار ایران اسلامی با وجود مشکلات فراوان اقتصادی همچنان نشان دادند که مدافع راستین ارزش های انقلاب و اسلام هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از مرکزروابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ، سیدمحمد حسینی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوکان، روحیه کار و تلاش را از ویژگی های مهم و اصلی دولت های نهم و دهم بیان و اظهار کرد: اعضای هیات دولت با حضور در نقاط مختلف کشور در استان ها و شهرستان ها و روستاهای دورافتاده در قالب سفرهای استانی از نزدیک با نارسایی ها و کمبودها آشنا شده و بر حل آنها اهتمام می ورزند.
حسینی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، این انتخابات را صحنه حضور و تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خود خواند و تاکید کرد: با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای جایگاه و پایگاه جمهوری اسلامی ایران زنده تر شده و شاهد پیوند عمیق مردم و نظام خواهیم بود.
وی ادامه داد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده به جهانیان نشان خواهیم داد که تحریم های اقتصادی و سیاسی علیه ایران تاثیری در دفاع از آرمان های امام و منویات رهبری از سوی آحاد مردم نداشته است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فتنه انگیزی های اخیر دنیای غرب علیه مقدسات مسلمانان، گفت: در زمان حاضر غربی ها برنامه های وسیعی علیه مسلمانان آغاز کرده اند تا بدین طریق در میان آنها نفوذ کرده و اختلاف افکنی کنند تا بلکه رژیم صهیونیستی و آمریکا بتوانند در منطقه خاورمیانه پایگاه خود را راه اندازی کنند و نفت منطقه را به غارت ببرند.
حسینی افزود: دشمنان باید مطمئن باشند کشورهای مسلمان جهان با تاسی از انقلاب اسلامی ایران هرگز اجازه نخواهند داد بدخواهان در منطقه نفوذ کنند.
وی به اقدامات دولت در زمینه های فرهنگی اشاره کرد و از صدور مجوز دو هزار عنوان نشریه طی دولت های نهم و دهم خبر داد و گفت: بیشتر این مجوزها مربوط به استان های مختلف کشور بوده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار