كتاب «ظرفیت‌های فراروی جهان اسلام در فضای مجازی» روز دوشنبه 16 ارديبهشت 92 ساعت 13:30 در سراي اهل قلم رونمايي مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدير ارتباطات پژوهشي پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با اعلام اين خبر گفت: كتاب «ظرفیت‌های فراروی جهان اسلام در فضای مجازی» طرح پژوهشي پژوهشگاه فرهنگ،‌هنر و ارتباطات بوده است كه پس از طي مراحل داوري و ارزيابي با همكاري انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شده است. مصطفي اسدزاده افزود: اين كتاب توسط دكتر علي مرشدي زاد،‌عضو هيات علمي دانشگاه شاهد، و در گروه مطالعات جهان اسلام پژوهشكده مطالعات ارتباطات فرهنگي بين الملل پژوهشگاه فرهنگ،‌هنر و ارتباطات تحقيق شده است.
مدير ارتباطات پژوهشي پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با اشاره به مشخصات ظاهري كتاب گفت: كتاب «ظرفیت‌های فراروی جهان اسلام در فضای مجازی» در 480 صفحه و در قطع وزيري و به صورت مشترك ميان پژوهشگاه و دانشگاه امام صادق (ع) با قيمت 13500 تومان منتشر شده است. اسدزاده همچنين به محتواي اين كتاب اشاره كرد و گفت:
در اين کتاب به بررسي وضعيت و ظرفيت فضاي مجازي در جهان اسلام- با توجه با گسترش اينترنت و فضاي مجازي و فراگير شدن آن طي دو دهه گذشته- پرداخته شده و سعی گرديده تا امکانات موجود در فضاي مجازي بررسي و سپس جايگاه و سهم کشورهاي مسلمان در اين فضا، گسترة استفادة آنها از اين فضا و نيز آسيب شناسي اين وضعيت مشخص شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار