در آستانه پنجاه سالگی تاسیس صنعت پتروشیمی در ایران، نمایندگانی از 16 شرکت بزرگ صنایع پتروشیمی و پلیمری جهان چند روز ديگر به تهران سفر می کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، باوجود تحریم‌ها، ایران در دهمین همایش بین المللی پتروشیمی (10th IPF) میزبان نمایندگانی از برندهای معتبر این صنعت در سراسر جهان خواهد بود.
 
دهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی ایران با حضور نمایندگانی از چندین شرکت بزرگ صنعت پلیمر و پتروشیمی جهان از کشورهایی همچون برزیل، ترکیه، ژاپن، انگلستان، آلمان، کانادا، سوئیس، هند، چین و سنگاپور به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.
 
براساس اين گزارش نمایندگان شرکت های«مرکوری برزیل»، «الفین آسیا و مشتقات سنگاپور»، «گوبرتاش و Rezi ترکیه»، «موسسه علوم پیشرفته تکنولوژی ژاپن»، «پی.سی.سی و گروه بروجس انگلستان»، « استریم انرژی ، سی. ام. جی و جی.ام.بی.اچ آلمان»، «سوسپل سوییس»، «دیتا ترک سیستم کانادا» «گروه تاتا مدیریت استراتژیک هندوستان» و «JYD، CNCIC و کوانتومی هولدینگز چین» به همراه استادان دانشگاه های «مک مستر» و «تورنتو» از کانادا و «ایلینویز اسپرینگفیلد» از آمریکا، و «انجمن علوم و فناوری استادان شرکت توتال» از بلژیک و مدیرانی از« ICIS و آرگوس دی وایت سنگاپور»، میهمان این رویداد بین المللی خواهند بود.
 
دهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی در استانه برگزایر جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس و راه اندازی نخستین مجتمع پتروشیمی در ایران برگزار می شود و افزایش تعداد شرکت های خارجی از چهار گوشه جهان نشان می‌دهد که خارجی ها با وجود تحریم، حاضر به چشم پوشی از صنعت پتروشیمی ایران نیستند.
 
در حاشیه این گردهمایی بین‌المللی هم قرار است یکسری کارگاه های تخصصی و آموزشی با حضور متخصصان خارجی برگزار شود.
 
گفتني است؛ دهمین همایش بین‏المللی پتروشیمی ایران  همزمان با پنجاهمین سالگرد صنعت ارزش آفرین پتروشیمی، 23 و 24 اردیبهشت ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار