سفير سوريه در لبنان:

رژيم صهيونيستي تاوان حمله به حومه دمشق را مي پردازد

سفير سوريه در لبنان تصريح کرد هدف اصلي از حمله رژيم صهيونيستي به حومه دمشق هموار کردن راه براي گروههاي تروريست مسلح جهت ورود به دمشق بود که ارتش سوريه آنها را ناکام گذاشت و يقينا رژيم صهيونيستي و حاميانش تاوان اين حمله را پس خواهند داد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ علي عبدالکريم علي در گفتگو با شبکه المنار درباره حمله اخير رژيم صهيونيستي به منطقه جمرايا گفت : اين حلقه جديدي از سناريوي گسترده جنگ تمام عيار عليه سوريه است . در اين جنگ رسانه ها ، دستگاههاي اطلاعاتي با کمکهاي مالي گسترده دست به دست هم داده اند و اسرائيل و آمريکا نيز آنرا رهبري مي کنند .

عبدالکريم علي گفت :شکستهايي که باندها و گروههاي مسلح اعزامي توسط قطر ، ترکيه ،آمريکا ، انگليس  و  فرانسه با مشارکت اسرائيل  متحمل شدند ؛ اين رژيم را بر آن داشت   کاري را که مزدوران و نمايندگانش نتوانستند انجام دهند ؛ خودش مبادرت به انجام آن  کند .در نتيجه آنچه در القصير ،ريف لاذقيه ، ريف حلب و ريف دمشق اتفاق افتاد (شکستهاي پي در پي گروههاي مسلح) اسرائيل را به چنين حمله اي وادار کرد . 

وي گفت : اين حمله از قبل برنامه ريزي شده بود و الحمد لله گروههاي مسلحي که قصد داشتند از اين حمله سوء استفاده کنند و شکستهاي خود را جبران کنند ؛ بار ديگر ناکام ماندند . اين توطئه کاملا با شکست مواجه شد و به عقيده من واکنشها به اين حمله واکنشهاي مقطعي نخواهد بود و اسرائيل  و کساني که پشت سر اين حمله قرار دارند ؛در آينده زيان شديدي متحمل خواهند شد .


برچسب ها: دمشق ، حمله ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار