دكتر حيدرعلي شايانفر معاون هماهنگي دانشگاه آزاد اسلامي بخشنامه اي نحوه فعاليت واحدها و مراكز دانشگاهي در خصوص انتخابات رياست جمهوري و شوراي اسلامي را به كليه مناطق، واحدها، مراكز و آموزشكده هاي فني و حرفه اي ابلاغ كرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، متن كامل بخشنامه به شرح زير است:

بخشنامه به كليه مناطق، واحدها، مراكز و آموزشكده هاي فني و حرفه اي

تقارن انتخابات رياست جمهوري و شوراي اسلامي شهرها در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي، وظيفه اقشار جامعه ايران اسلامي بخصوص نخبگان را سنگين تر و حساس تر نموده است. لذا اميد است مسوولين محترم دانشگاه آزاد اسلامي در سطح سازمان مركزي، مناطق، سازمان سما، واحدها،‌ مراكز و آموزشكده ها ضمن رعايت مفاد بخشنامه حاضر با تدبير و تصميم گيري درست و بجا شرايط و بستر مناسب جهت گذر از اين مرحله حساس تاريخي را فراهم سازند و سياست ها و چارچوب كلي تدوين شده در ذيل را بخوبي تبيين نمايند.

الف ـ واحدها در خصوص حضور حداكثري و بصيرت افزايي قشر دانشگاهيان برنامه هاي خود را پس از طرح و تصويب در شوراي فرهنگي واحد اجرا نمايند. در اين زمينه استفاده از راهنمايي و ارشادات دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري نيز توصيه مي گردد.

ب ـ صرفاً تشكل هاي سياسي اسلامي و بسيج در واحدهاي دانشگاهي مي توانند در چارچوب ضوابط و مقررات و پس از اخذ مجوز از هيات نظارت و مبادي ذيربط از كانديداها جهت سخنراني دعوت بعمل آورند وليكن هيچيك از روساي واحدها و مناطق و ديگر مسوولين واحدها حق دعوت از كانديداها و يا اعلام طرفداري و تبليغ براي آن ها را ندارند.

ج ـ معاونين، مشاورين، مديران كل و مسوولين سازمان مركزي و سازمان سما و روساي مناطق، واحدها، مراكز و آموزشكده ها در صورتي كه كانديداي شوراي شهر يا رياست جمهوري شوند بايد در زمان مقرر رسمي براي تبليغات تا اعلام نتايج انتخابات اقدام به اخذ مرخصي نمايند.

د ـ معاونين، مشاورين، مديران كل و مسوولين سازمان مركزي و سازمان سما و روساي مناطق، واحدها، مراكز و آموزشكده ها اجازه تبليغ يا فعاليت به نفع كانديداها را ندارند و مصرانه بايد از هر گونه عمل كه شائبه نقض اين موضوع را داشته باشد جلوگيري نمايند و در صورتي كه تمايل به همكاري با ستادهاي انتخاباتي هر يك از كانديداها را داشته باشند بايد قبل از شروع همكاري استعفاي خود را به مسوول مستقيم و بلافصل خود ارائه نمايند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار