مدیر روابط عمومی درالقرآن خانه کارگر از آغاز ثبت نام طرح اعطای مدرک کارشناسی به حفظ قرآن و مهلت آن تا اول خرداد ماه خبر داد.

محسنی کبیر در گفتگو با معارف اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقای سطح علمی جامعه قرآنی به ویژه حافظین قرآن دارالقرآن خانه کارگر دوره آمادگی آزمون کارشناسی حفظ قرآن کریم را برگزار و ثبت نام این آموزش ها را آغاز نموده است.
وی در ادامه تصریح کرد: حافظان کل قرآن کریم پیرو مصوبه شورای اسلامی می توانند با شرکت و قبولی در آزمون کارشناسی سازمان سنجش و همچنین قبولی در آزمون شفاهی حفظ که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و یا سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود، بدون تحصیل در دانشگاه و حتی بدون داشتن مدرک دیپلم، مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث را دریافت نمایند.
محسنی کبیر در ادامه با اشاره به منابع این دوره آموزشی اظهار داشت؛ محتوا و منابع این دوره آموزشی شامل درس های عربی، علوم قرآنی، تفسیر و حدیث است.
وی در ادامه عنوان داشت: درکنار برگزاری این دوره، کلاس های تثبیت حفظ قرآن به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.
محسنی کبیر خاطر نشان کرد: کلیه حافظان قرآن کریم از سراسرکشور که متقاضی ثبت نام این آموزش ها هستند، می توانند تا تاریخ اول خرداد ماه 92 جهت ثبت نام با شماره 02166978001 تماس حاصل نمایند و یا به آدرس تهران- خیابان جمهوری، بعد از خیابان کارگر، خیابان اردیبهشت، نبش کوچه حقیقت بیان، پلاک 32، مجتمع فرهنگی آموزشی دارالقرآن خانه کارگر مراجعه نمایند./ ل
برچسب ها: آزمون ، قرآن ، عربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار