مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس برای تماشای دیدار فینال حذفی از وینگادا دعوت نکرده بود ولی او از طریق ایمیل برای ما آرزوی موفقیت کرد.

مصطفی شکری در خصوص شکایت وینگادا و ایمیلش به این باشگاه به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: وینگادا در ایمیلی که به باشگاه فرستاده بود براي سرخپوشان به منظور قهرماني در فينال جام حذفي مقابل سپاهان آرزوی موفقیت کرد.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص دو پهلو بودن آرزوی موفقیت و شکایت سرمربی سابق این تیم گفت: هیچ ابهامی و دوپهلو بودنی در خصوص این ایمیل وجود ندارد، حتی وینگادا در این مورد نجابت به خرج داد زیرا با وجود طلبکار بودن از باشگاه بعد از مدتی طولانی شکایت کرد.

وی افزود: وینگادا در نامه اي که نظیم کرده مبلغ جریمه اش را توسط باشگاه کم نکرده بود که ما در این مورد به فیفا شکایت کردیم و فیفا آن را تعدیل کرد و مبلغ جریمه را از آن کاهش داد اما دریافت بدهی حق مسلم وینگادا است.

شکري در خصوص آخرین مهلت باشگاه در ماه آوریل گفت: بیشتر قرارداد وینگادا پرداخت شده است و مابقی آن را رویانیان در اسرع وقت پرداخت خواهد کرد.

وی در خصوص پرونده مانوئل ژوزه گفت: پرونده ژوزه را در 4 لایحه با همکاری و خدمات حقوقی فیفا تهیه کرده ایم که امروز یا فردا آن را ارسال خواهیم کرد.

شکری در خصوص پرونده سکوبرت و گمالویچ نیز بیان کرد: پرونده سکوبرت در حال رسیدگی است، اما در خصوص گمالویچ هنوز هیچ شکایتی به ما نشده است.

وی در ارتباط با خبر شکایت باشگاه سپاهان اصفهان از مدیر عامل این تیم گفت: سپاهان هیچ شکایتی از ما نکرده و حتی کمیته انضباطی از این موضوع بی خبر است. حتی با ارائه شکایت چیزی نصیبشان نخواهد شد چرا که رویانیان تخلفی در گفته هایش نداشته است./مح


 

برچسب ها: باشگاه ، آوریل ، شکایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار