پس از عرضه ی پر سر و صدای Nexus7 توسط گوگل، 2 تبلت دیگر هم مخصوص نرم افزارهای گوگل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران: به نقل از وب سایت خبری technewsdaily گوگل 2 تبلت جدید با پشتیبانی کامل از نرم افزارهای اختصاصی گوگل از جمله google apps،google play store و مرورگر کروم معرفی کرد.

 در ادامه می توان به سرویس Gmail و امکانات جدید ان که توسط این 2 تبلت جدید ارائه می شوند بهره کامل برد.

گوگل با نام گذاری تبلت های خود را از اسامی Nook HD با نمایشگر 7 اینچی و 16 گیگابایت فضای اختصاصی و با قیمتی معادل با 229 دلار و سپس +   Nook HD با صفحه نمایشگر 809 اینچ با کیفیت و روزولوشنی کمی بیشتر از فول اچ دی با دقت تصویر 256ppi و روشنایی نمایشگر 456 لوکس بر متر توانسته با 269 دلار قیمت تا حدودی گوی رقابت را از محصول های مشابه از جمله  ipad mini  و kindle fire HD بگیرد.

در ادامه اطلاعات بدست آمده حاکی از آن است که سیستم عامل این 2 تبلت Nook os 2 که از خانواده آندروید 4 می باشد نام دارد.

مانیتورهای این دو مدل با صفحه مقاوم gorila glass محافظت می شود.

همچنین هر دو مدل دارای وایرلس می باشند و در حال حاضر مدل 32GB آن هم با 30 دلار بیشتر قابل دسترس است و اگر شما جزو کسانی باشید که خواهان فضای بیشتری هستید.

گوگل فکر آنجا را هم کرده و درگاه microSD را با پشتیبانی فضای بیش از 32GB را در تبلت های خود قرار داده.

در ادامه می توان لحاظ کرد گوگل فکر بازی بازها و افراد علاقه مند به فیلم و سرگرمی ا هم کرده است و یک پردازنده دو جابنه با فرکانسی معادل با 105 گیگاهرتز در نظر گرفته است که با احتساب این موضوع از رقیب مایکروسافتی خود kindlefire HD خود را کمی قوی تر نشان داده است.

عمر باتری این 2 تبلت به مراتب به خصوص Nook os + ، 9ساعت بوده و این مقدار 1 ساعت بیشتر رقیب گوگلی خود Nexus10 می باشد و 49 دقیقه کمتر از رقیب مایکدوسافتی خود علاوه بر این می توان از شکست گوگل در برابر اپل خبر داد یعنی ipad با 12 ساعت و 22 دقیق باتری برای استفاده مداوم از آن.


در پایان با این تفاسیر می توان به محصولات گوگل امیدوار بود و باید منتظر معرفی محصولات قوی تر باشیم.








برچسب ها: سبا ، طزدذر ، سیذرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار