نمایشگاه گروهی نقاشی كودكان زیر هفت سال «نقاشی كودك و شاهنامه» با موضوع طراحی‏ های شاهنامه برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل، نمایشگاه نقاشی كودكان زیر هفت سال با موضوع طراحی های شاهنامه همزمان با بزرگداشت حكیم ابوالقاسم فردوسی در نگارخانه ‏های فرهنگسرای ملل 16 تا 22 اردیبهشت برپا می شود. 
لیلا شیخ‌سلطانی سرپرست گروه «كودكان زیر هفت سال» هدف از برپایی این نمایشگاه ارتقای فرهنگ كودكان و شناساندن اسطوره های ملی به آنها است و این شخصیت ها می‏ توانند به خوبی جایگزین قهرمانان بیگانه ‏‏ای مانند بت من، اسپایدرمن و ... شود. 
شخصیت‏ های شاهنامه فردوسی با دارا بودن خصوصیات قوی و انسانی به راحتی در دل كودكان راه پیدا می كنند و با شیرینی و شادمانی به جانشان می نشیند. 
نمایشگاه نقاشی كودكان زیر هفت سال با موضوع طراحی های شاهنامه از 200 اثر تشكیل شده كه از میان 1000 اثر نقاشی كودك برگزیده شده است. 
شیخ سلطانی 18 سال است كه در زمینه كودكان كار می كند و هشت سال است كه به صورت تخصصی و مستمر داستان های شاهنامه را برای كودكان نقل می كند. 
علاقه‌مندان به هنر و ادبیات می توانند طی تاریخ ذكر شده از ساعت 9 تا 21 به نشانی: بزرگراه شهید آیت الله صدر، خیابان قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل مراجعه و یا با برای كسب اطلاعات بیشتر با شماره 22671718 تماس بگیرند./ص
برچسب ها: نمایشگاه ، نقاشی ، شاهنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.